Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn mob blijft hangen op het startscherm van Samsung Galaxy.

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2024 03:16 PM)
731 Weergaven
Sharry
Apprentice
Opties
Ik baal enorm want ik kan niet meer in mijn telefoon en ben straks dus alles kwijt wat daarop stond waaronder mijn notities... iemand nog een tip om het weer aan de praat te krijgen of toch bij die gefevens te komen? Heb al op de start en volumeknop gedrukt.... meerdere keren. Ook de mob leeg laten lopen etc.
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Om welke telefoon gaat het?

Wat is hier aan vooraf gegaan? Is het toestel gevallen geweest, gestoten. Graag wat meer informatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sharry
Apprentice
Opties
A54 nee niets, ging opeens uit, starte weer op en bleef hangen op het Samsung Galaxy scherm. Van alles geprobeerd maar blijft daarop staan. Af en toe gaat ie uit en start weer op en blijft weer hangen.
0 Likes
Sharry
Apprentice
Opties
Ik kom gewoon niet meer in mijn telefoon en nu raak ik alles kwijt wat daar op staat 😭 ik heb de mob nog geen jaar...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vervelend! Probeer eens in recovery mode te komen.

https://youtu.be/4jLLUWHsSnk?si=caDp4qu3REgyGeZm

Dit zou moeten lukken als die helemaal uit staat. Desnoods even de lader erin stoppen terwijl je dit probeert. Als je in recovery kan komen kan je wipe cache partition doen. Ik hoop dat het toestel daarna weer werkt.
Sharry
Apprentice
Opties
Hij gaat eigenlijk niet echt uit. Alhoewel hij bijna leeg is dus dan gaat hij wel uit. Maar zodra ik de oplader erin stop gaat hij direct opstarten om weer te blijven hangen... dus ik krijg niet echt de gelegenheid om de bovenste geluidsknop en de aan uit knop te gebruiken. Ik had even hoop, maar helaas. Bedankt voor de hulp. Ik zal het straks nog een keer proberen als hij weer leeg is...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou het toestel naar een telefoonwinkel kunnen brengen en vragen of ze het kunnen repareren voor je. Als je het via Samsung doet ben je sowieso al je data kwijt. Misschien is er een lokale telefoonwinkel bij jou in de buurt die het voor je kan fixen.
Sharry
Apprentice
Opties
Hi ik ben in de recovery mode gekomen maar helaas daarna blijft het nog steeds op het Samsungscherm hangen. Bedankt voor je hulp, maar helaas...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je in Recovery de system cache partitie verwijderd / geleegd?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als system cache partitie legen niet werkt kun je in de recovery een factory reset / wipe doen. Scheelt weer een telefoonwinkel bezoekje.. Maar dan ben je wel alles kwijt. Hopelijk werkt het toestel dan weer naar behoren, zou wel moeten. Harde les geleerd voor de toekomst😔 Altijd een backup maken, 1x per maand misschien van belangrijke gegevens.