Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontvangst Samsung a54 niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2023 04:40 PM)
4639 Weergaven
mandyenkai
Explorer
Opties
Sinds 21 mei een samsung a54 aangeschaft 
Helaas is het bereik slecht..al gebeld met provider en daar ligt het probleem niet.. want in me oude toestel doet ie het wel..
Van alles al geprobeerd maar kom niet verder..
Het probleem blijft

Spring naar oplossing
46 Antwoorden
mandyenkai
Explorer
Opties
2 keer laten ophalen door samsung 2 keer terug gehad nog steeds hetzelfde probleem.
Toen naar de store daar achter gelaten, iets vervangen ( vraag me niet wat)
Blijft het zelfde probleem zich voordoen.
Al vanaf mei bezig met dit toestel.
Helaas want ik vindt het echt een fijn toestel maar het wordt helaas denk toch een andere..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel echt jammer dan. Via het forum zal je in iedergeval geen beter advies kunnen krijgen dan die 3 opties. Als het mijn telefoon was geweest zou ik het blijven opsturen voor reparatie elke keer weer totdat het werkt. Waarschijnlijk zou ik er wel een telefoontje naast nemen om bereikbaar te zijn. Wel jammer dat het zo is gelopen en nog steeds zo gaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Nou wil ik niets suggereren, maar Odido is pas net op markt als zijnde provider ( heb er pas voor y eerst van gehoord) nou ben ik altijd wat terughoudend met/bij een relatief kleine NIEUWE speler op de markt, ze kunnen dan wel aankomen met; via de beste ( KPN) netwerk, jajaja, mijn Lebje gebruikt ook datzelfde netwerk ,raad eens waarom als er storingen zijn dat KPN er als laatste uitlicht, EIGEN KLANTEN EERST ( ja en iets met de regering en altijd noodnummers kunnen bereiken)
Ja en daarna komt de ander aan de beurt als er nog wat op de "lijn" over zijn , als mijn tweejarig abonnement afloopt geen provider meer via provider, dan maar iets duurder
Dat gekraak en alle andere ( bij) geluiden of halve letterwoorden benk wel erg zat van
0 Likes
mandyenkai
Explorer
Opties
Ja alleen had ik dit probleem al toen het nog geen odido was😏
0 Likes
meuk
First Poster
Opties
Sinds vorige week A54 ,haakt bij bellen, wat een ergernis😡 , het gekke is mijn partner heeft dezelfde ook op dezelfde dag gekocht, en heeft geen problemen! Wat te doen?
0 Likes
meuk
First Poster
Opties
Oh ja,heb het toestel gekocht, mijn provider is Ben
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @meuk,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en bel je via Wi-Fi en via jouw mobiele netwerk? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
meuk
First Poster
Opties
Maakt niet uit waar ik mee bel,hij blijft haken
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie meuk,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
mieke3080
First Poster
Opties

Hetzelfde probleem hier. One plus van werk geen probleem maar A53 heeft amper bereik of helemaal geen. Bij bellen via carphone valt hij gewoon uit.  

0 Likes