Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontvangst Samsung a54 niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2023 04:40 PM)
4654 Weergaven
mandyenkai
Explorer
Opties
Sinds 21 mei een samsung a54 aangeschaft 
Helaas is het bereik slecht..al gebeld met provider en daar ligt het probleem niet.. want in me oude toestel doet ie het wel..
Van alles al geprobeerd maar kom niet verder..
Het probleem blijft

Spring naar oplossing
46 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je de klachten na een reparatie nog steeds ervaart zal je telefoon terug moeten naar het servicecentrum. Naast de ophaalservice kan je ook langsgaan bij een service punt 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
robbie83swink
First Poster
Opties
Hier zelfde probleem... met a54 geen bereik
0 Likes
mandyenkai
Explorer
Opties
Ik thuis wel bereik onderweg valt ie helemaal weg wordt gewoon verbinding verbroken wordt helemaal gek van die telefoon, samsung helpt ook niet..
0 Likes
robbie83swink
First Poster
Opties
Ik heb nergens fatsoenlijk bereik met deze telefoon.. kan ook geen normaal telefoongesprek hebben.. valt steeds weg of verbinding word verbroken
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @robbie83swink,

Ik kan mij goed voorstellen dat dit een storende factor kan zijn. Sinds wanneer ervaar je dit? Heb je al eens de netwerkinstellingen gereset? Ervaar je dit ook in de Veilige Modus?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
robbie83swink
First Poster
Opties
Heb alles al geprobeerd.. netwerkinstellingen gereset.. meerdere keren.. ook in veilige modus.. simkaart is prima want in oude telefoon werkt het wel..
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Goed dat je dat erbij vermeld. Dat scheelt weer extra werk. Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart. 

Mocht dat niet werken, kan je een fabrieksreset doen.  Maak wel eerst een back up:

Back up: https://bit.ly/2Krkd1D
Reset: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groetjes,

Daphne

0 Likes
luckydees
First Poster
Opties
Goede avond Samsung,

Ik heb een Samsung A54 waarmee ik wel kan bellen.
Maar ik kan niet gebeld worden.
Mijn provider simpel heeft het e.e.a. geprobeerd. Ook de simkaart getest op een ander mobiel waar hij prima werkt.
Kunt u aangeven wat er aan de hand is ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @luckydees, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En lukt het wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mandyenkai
Explorer
Opties
2e keer een bericht van mij
Ben er helemaal klaar mee, weekend me oude toestel maar weer gebruiken!
2 keer opgehaald door samsung 
1 keer in de winkel geweest 
Dus 3 keer naar gekeken 1 keer hebben ze wat vervangen..
Nog steeds het zelfde probleem,
Soms krijg ik ineens een berichtje u heeft een voicemail.
Tijdens bellen onderweg horen ze me niet of wordt de verbinding verbroken..
Samsung zegt nu ja telefoon is via odido ga het daar maar regelen.. 
Het is toch een samsung..
Volgend maand over op iPhone, ik ben er zo klaar mee.

0 Likes