op 16-06-2023 02:59 PM
Goedemiddag allemaal,
Mijn samsung A 53 is gisteren in het water beland en heeft een klein half uur daar gelegen voordat de telefoon gevonden werd. De telefoon stond nog aan toen hij werd opgevist, wel met druppelicoon . In de hectiek startte ik per ongeluk bixbie op ipv van de uitknop. Daarna wel de telefoon uitgezet. Ik laat de telefoon 48 uur drogen. Heeft het zin om de telefoon te laten checken op waterschade? Of is het nu gewoon afwachten? Ik heb begrepen dat reparaties niet meer worden gedaan.
Ik heb mijn oude S9 opgeladen, maar nu vraag ik me af of mijn samsung account daar probleemloos kan openen of wordt het gebruik van 1 account op 2 telefoons afgeraden? Gaat het goed met backups etc?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-06-2023 03:22 PM
A53 heeft een IP67-classificatie, wat betekent dat hij bestand is tegen onderdompeling tot 1 meter diepte gedurende maximaal 30 minuten. Het waterdruppelpictogram geeft aan dat er bijvoorbeeld water in de oplaadpoort zit en dat dit normaal is.
Als je zegt dat de telefoon is uitgeschakeld, was dat dan omdat de batterij leeg was? Zo niet, dan kunt u dit het beste laten controleren.
Op uw tweede vraag, ja, u kunt inloggen met hetzelfde Samsung-account op meer dan één apparaat.
op 16-06-2023 03:22 PM
A53 heeft een IP67-classificatie, wat betekent dat hij bestand is tegen onderdompeling tot 1 meter diepte gedurende maximaal 30 minuten. Het waterdruppelpictogram geeft aan dat er bijvoorbeeld water in de oplaadpoort zit en dat dit normaal is.
Als je zegt dat de telefoon is uitgeschakeld, was dat dan omdat de batterij leeg was? Zo niet, dan kunt u dit het beste laten controleren.
Op uw tweede vraag, ja, u kunt inloggen met hetzelfde Samsung-account op meer dan één apparaat.
op 16-06-2023 03:28 PM
hartelijk dank voor je reactie! Ik heb de telefoon zelf uitgezet omdat dat geadviseerd wordt om te doen als de telefoon in het water is gevallen. De batterij was niet leeg. nog iets van 80%
Ok en dat kan dus geen problemen geven met backups of iets anders?
op 16-06-2023 04:25 PM