Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One UI 7: release voor de A55

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
447 Weergaven
Ruubke
Apprentice
Opties
Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of er al wat bekend is van de releasedates van One UI 7 voor de samsung A55 in het specifiek? Ik lees veel op het internet erover maar zie bijzonder weinig over de A55.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ruubke,

bedankt voor jouw enthousiasme in de One UI 7! Ik help je graag ook verder! Wanneer de je Samsung Community-app opent, klik rechtsboven op de megafoon icoon en dan op het bericht getiteld; 'One UI 7 met Android 15'. Hier kan je de laatste releaseperiodes zien per toestel.Vor de A55 staat het momenteel gepland in juni.

Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties

Een specifieke datum is er niet, maar de update word pas in juni verwacht, volgens DEZE website. 

0 Likes
Ruubke
Apprentice
Opties
Jaa maar ik zie ook websites waar weer mei wordt vermeldt dus die websites zeggen me redelijk weinig😅
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Dat is dan wel erg verwarrend ja, als meerdere websites met andere datums komen. Dan is het voor nu gewoon afwachten, meer kan/kunnen we niet doen. 

Sahri
Helping Hand
Opties
Gewoon geduld hebben. Hij komt vanzelf. Ik kan 'm al wel installeren op mijn Galaxy S23 maar ik wacht zelf omdat er nog weleens bugs in kunnen zitten.
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ruubke,

bedankt voor jouw enthousiasme in de One UI 7! Ik help je graag ook verder! Wanneer de je Samsung Community-app opent, klik rechtsboven op de megafoon icoon en dan op het bericht getiteld; 'One UI 7 met Android 15'. Hier kan je de laatste releaseperiodes zien per toestel.Vor de A55 staat het momenteel gepland in juni.

Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager