Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nabijheidssensor werkt niet met één app

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2022 10:00 AM)
250 Weergaven
DFeenstra
First Poster
Opties
Ik heb meerdere communicatie apps geïnstalleerd op mijn A50S. Allemaal werken ze met de nabijheidssensor maar Whatsapp niet, en dan alleen niet bij het luisteren van spraakberichten. In de Business versie van Whatsapp (gebruik ik ook) werkt het wel goed.

Zodra ik de telefoon opnieuw start werkt het even wel goed. Als deze helemaal is opgestart niet meer. Hoe kom ik er achter wat het probleem is?

Ik heb:

Whatsapp opnieuw geïnstalleerd
Oude versie die op andere mobiel werkt getest
Mobiel meermaals opnieuw gestart
Verschillende apps gesloten op de achtergrond
Op updates voor Android gecontroleerd
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DFeenstra, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd om dit alsnog wekend te krijgen 💪 

Om deze opties ook bij WhatsApp werkend te krijgen, zal dit met een update vanuit WhatsApp dienen te worden toegevoegd aan de standaard uitvoering.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je vergeet nog 1 optie en dat is contact opnemen met Whatsapp. Hun maken de app en zouden dus misschien een update moeten uitbrengen die dat fixt.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DFeenstra, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd om dit alsnog wekend te krijgen 💪 

Om deze opties ook bij WhatsApp werkend te krijgen, zal dit met een update vanuit WhatsApp dienen te worden toegevoegd aan de standaard uitvoering.

Groeten,

Martijn

0 Likes
DFeenstra
First Poster
Opties
Contact met Whatsapp is waardeloos. Vragen worden niet gelezen en het lijkt wel een robot die antwoord. Kan er niets mee...

Ik heb na lang zoeken de oplossing gevonden. Ik heb een Galaxy Watch 4 die is verbonden via bluetooth met ingeschakelde optie om met deze watch te handsfree te kunnen bellen. Als deze optie aan staat heb ik de beschreven storing. Zet ik de telefoon-optie uit dan werkt het goed. Voor nu gebruik ik een widget om deze instelling snel uit te kunnen zetten als ik dat nodig heb.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling en het delen van de tijdelijke oplossing. Hopelijk zal er vanuit de app ontwikkelaar ook snel een update worden uitgerold waardoor ook deze app gebruik kan maken van de sensor.

Groeten,

Martijn

0 Likes