Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn A51 doet continu raar

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2023 10:26 PM)
168 Weergaven
Martine77
First Poster
Opties
De laatste tijd is mijn A51 zeer onstabiel. Hij loopt continu vast en start herop.
Ik heb hier al voor gebeld en het toestel al meermaals gereset, update gedaan ...

Soms valt de phone gewoon uit en kan hij een halfuur niet reageren, dan start hij weer 5 keer vanzelf na elkaar op.

Ik ben helemaal niet tevreden. Mijn partner heeft ook een Samsung A serie via zijn werk. Die phone is maar een goed jaar oud en heeft dezelfde kuren.

Ik kreeg van Samsung wel een kortingscode, maar daar ben ik niets mee, want mijn volgende phone wordt zeker GEEN Samsung meer.

Geen idee waar ze hun goede recensies vandaan halen, maar de A series zijn onstabiel. Dat gaf de klantendienst telefonisch zelf toe.

Ik ken iemand met een duurder S serie model die het ook meer kwijt is aan reparatie.

Mijn vorige A51 was net een week oud toen ik van de vrieskou buiten naar binnen kwam, het scherm barstte, een fout die bij dit model meer voorkomt en niet onder garantie valt.

Was dus een duur grapje. Ik had een hoesje en alles, waardoor ik me liet overhalen toch terug mijn tweede A51 in 14 dagen heb moeten kopen, met een extra beschermglas.

Ik heb met andere woorden meer dan het dubbele voor mijn phone mogen betalen, hij is nog geen 3 jaar oud en aan vervanging toe, wegens onstabiel.

Tot nu toe heb ik nog nooit 3 jaar met een Samsung phone gedaan. Ik ken maar weinig mensen die lang met een Samsung doen.

Mijn oproep aan Samsung: doe iets aan jullie duurzaamheid.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je feedback, dit zullen wij ook intern doorzetten 😇 Het klopt overigens niet dat een A-serie minder stabiel is. Je hebt ook op de A-serie standaard 2 jaar fabrieksgarantie en daarnaast brengen we ook regelmatig een software update uit.

Hopelijk kunnen we het vertrouwen in de toekomst weer terugwinnen 💙

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je feedback, dit zullen wij ook intern doorzetten 😇 Het klopt overigens niet dat een A-serie minder stabiel is. Je hebt ook op de A-serie standaard 2 jaar fabrieksgarantie en daarnaast brengen we ook regelmatig een software update uit.

Hopelijk kunnen we het vertrouwen in de toekomst weer terugwinnen 💙

Groeten,

Martijn

0 Likes
Martine77
First Poster
Opties
Beste,

Ik deze app geïnstalleerd zodat jullie meermaals per dag de crashrapporten krijgen. Mijn vertrouwen is weg. Ik zie in mijn omgeving te veel problemen met Samsung. De mensen met andere merken zijn dikwijls beter af. Ik hoop dat ik het nog rek tot ik gespaard heb voor het toestel dat ik wil.
Ik zie hoe de kwaliteit van jullie schermen is, zeker de plooimodellen, ik lees ondertussen ook de recensies en verschillende mensen uit mijn omgeving zeggen Samsung ook vaarwel. Mijn vertrouwen is door jullie al te veel geschonden. Ik heb al belangrijke oproepen gemist door deze bugs en heb een stabiel, duurzaam toestel nodig. Dat heb ik bij jullie nu 5 phones niet getroffen, terwijl mijn Nokia 3310 het na 20 jaar nog doet, maar helaas niet meer compatibel is.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten! Mocht je je bedenken dan ben je uiteraard altijd van harte welkom 💙

Groeten,

Martijn

0 Likes