Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A25 Grootte toetsenbord

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2024 09:04 PM)
91 Weergaven
Members_Ub3o8kJ
First Poster
Opties
  • Ik heb sinds deze week een Samsung Galaxy A25 5G, ik krijg continu een blauw kader om het toetsenbord om het te vergroten als ik een paar keer op een willekeurige toets tik, dit is zo irritant, ik moet steeds de telefoon even op standby drukken om het weg te krijgen. Bij instellingen-Algemeen beheer-Toetsenbord en standaard-Samsung toetsenbord-Grootte/transparantie is het te zien, het is een zwevende toetsenbord en ook vergrootglas voor het Samsung toetsenbord. Is dit op een of andere manier uit te zetten, ik kan het nergens vinden in de gebruikershandleiding, ook niet via bijvoorbeeld. Google Chrome. Op mijn Samsung tablet zit het ook, maar daar komt het niet tevoorschijn. Ik hoop dat er iemand is die weet hoe je dat kan uitzetten. Ik las iets over Gboard (staat niet op de telefoon) en Swiftky, dat is het volgens mij niet. Ik denk eraan om de telefoon terug te sturen als het niet uitgezet kan worden.How-to-resize-Samsung-keyboard-6.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ub3o8kJ,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw A25 5G! Er is inderdaad een knopje waardoor het in de betreffende modus gaat. Gboard en Swiftkey kan je uit de Playstore downloaden. Wellicht dat de knoppenindeling beter voor jou is.

Een ander mogelijk is dat je in de Instellingen 'Werkbalk toetsenbord' uitzet. Wellicht verhelpt dit dan.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ub3o8kJ,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw A25 5G! Er is inderdaad een knopje waardoor het in de betreffende modus gaat. Gboard en Swiftkey kan je uit de Playstore downloaden. Wellicht dat de knoppenindeling beter voor jou is.

Een ander mogelijk is dat je in de Instellingen 'Werkbalk toetsenbord' uitzet. Wellicht verhelpt dit dan.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes