Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Microfoon werkt soms niet

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2023 07:18 PM)
545 Weergaven
KimSanne
Student
Opties
Ik heb nu sinds ongeveer een maand het probleem dat als ik bel, mijn microfoon soms niet werkt, en de andere kant van de lijn mij dus niet kan horen (via beide "normaal" bellen, als bijv. videobellen via whatsapp). Na opnieuw opstarten van mijn telefoon werkt deze wel weer, maar dit is natuurlijk niet optimaal. Heeft iemand anders dit probleem ook? En weet iemand hoe dit op te lossen is?

Ps. Heb vanmorgen een video gemaakt, ook hierbij is geen geluid opgenomen. Het probleem zit zich dus niet alleen in de microfoon bij het bellen, maar de microfoon in het algemeen....
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik snap hoe vervelend dit is, heb je al een fabrieksherstel gedaan? Ik zou daar beginnen. Als het blijft gebeuren dan is er een reparatie nodig.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
KimSanne
Student
Opties
Dit heb ik nog niet geprobeerd idd, ik hoop dat dat het oplost!
JAvH
Explorer
Opties

A71. Ik heb dit probleem al langere tijd. Geen microfoon, op geen enkele app. Na herstart werkt alles vlekkeloos. Maar na onbepaalde tijd hetzelfde.

0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hey @JAvH goedemorgen! Mocht jij de volgende keer weer last hebben van dit probleem, wil ik je eens aanraden om jouw toestel, voor je hem volledig uitschakelt, eens in de veilige modus te zetten: Toestel starten in veilige modus | Samsung NL | Samsung Nederland hiermee sluit je uit of het probleem van een app of functie van buitenaf komt. Mocht jouw toestel in de veilige modus alsnog geen microfoon hebben, raad ik je aan toch eens een harde reset te doen: Hoe reset ik Resetten naar fabrieksinstellingen | Samsung NL | Samsung Nederland Let er wel op dat jouw gegevens hierdoor verloren zullen gaan als je geen goede back-up maakt. 

Groeten, 

Tessa