Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gebruikspatronen leren.

(Onderwerp aangemaakt op: vrijdag)
71 Weergaven
Els38
Navigator
Opties
Gisteren heb ik in de Odido winkel aan de Herestraat een nieuwe smartphone gekocht. De smartphone S21 FE van Els werkte wel met de twee simkaarten van KPN. Maar niet met een nieuwe simkaart van Odido en maandag 21 juli krijg ik de simkaart van Odido in de smartphone S21 FE om een beter bereik te krijgen dan wat de zendmasten van KPN doen. Ik had liever bij KPN Mobiel willen blijven mmaar dat kon niet meer met smartphone S21 FE van Els. Geen service of Alleen noodoproep gaf dan 1 of twee simkaarten samen aan wat bij KPN niet te begrijpen is. Bij KPN zijn ze bang dat het netwerk van Odido slechter is. Ze willen een tevreden klant bij KPN Mobiel niet kwijt raken.

Maar de nieuwe smartphone is gebruikspatronen aan het leren. Hoe lang kan het duren voordat de batterij daarmee stopt?

image

image

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Gebruikerspatronen leren kan wel een week duren, soms een paar dagen langer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Navigator
Opties
Ik moet daarom opletten dat als ik een app Spotify, Whatsapp enzovoorts eruit haal uit multiwindow in de smartphone A56 van Els. Want het dagboek bepaalt elk uur wat ik gebruikt heb en wat niet. Schermtijd samen met de servers, snap je?1752847224112.jpg
0 Likes
Els38
Navigator
Opties
Yes! Eerder dan verwacht na 3 dagen is nu de batterij gestopt met Gebruikspatronen leren. 37% en 12 uur en 44 minuten lijkt nog veel. Maar Whatsapp heb ik nog wat ik nu niet gebruik in de nacht en de Telefoon app ook niet. Ik gebruik nu internet. Stop ik daarmee door wifi uit te doen dan zie ik morgenochtend na 07:00 uur wel als de wekker van Google Klok werkt in de smartphone A56 van Els hoeveel levensduur de batterij dan heeft. En de batterij van de smartphone S21 FE zonder wifi heeft nog 40% en 1 dag en 18 uur. In de smartphone S21 FE van Els heb ik geen Whatsapp en Telefoon app meer dus dan werkt de smartphone S21 FE van Els als een mobiele computer, toch?1753063492638.jpg
0 Likes