in data 08-06-2024 12:36 PM
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Goedenmiddag members,
Na de A55 5G (SM-A556B/DS) nu een week te hebben getest, heb ik besloten om dit toestel weer aan de kant te leggen. Zelfs voor een midrange (€400+/-) en wat voor velen een hoop geld is, is het belachelijk dat er geen enkele communicatie vanuit Samsung of de helpdesk zelf is omtrent alle problemen.
Vingerafdruk wordt niet geregistreerd of nauwelijks.
Als het wel lukt om het te registreren, ben je alsnog vaker je pincode of wachtwoord aan het invoeren aangezien de sensor problemen heeft.
De batterij gaat van 1 dag en 16 uur naar 1 dag en 3 uur zonder ook maar enigszins gebruikt te hebben.
Zelfs voor een telefoon wat nog niet eens 4 maanden uitgebracht is, is de update beleid nalatig te noemen. Gebruikers zitten nog steeds op de april patch en natuurlijk de play service die nog nog steeds op midden 2023 staat, tenzij je het handmatig update!
Mijn mening naar een week gebruik: Als je geld er voor hebt, spaar het op om een beter toestel te kopen maar zeker niet de A55!
Ik hoop van harte dat alle problemen zo spoedig mogelijk wordt opgelost maar gezien de communicatie, helpdesk en klachten wordt het denk ik een kwestie van "mee leren leven".
#GALAXYA55 #A55
in data 11-06-2024 09:39 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hallo @MrBlonde773,
Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide feedback. Had je al zelf een foutrapport over ingediend via de Members-app? Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Jouw klacht is dan ook intern bekend bij ons.
Met groet,
Ajay
in data 13-06-2024 04:38 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
in data 13-06-2024 04:50 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hallo @deoudjes,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook een foutrapport hierover ingediend via de Members-app?
Met groet,
Ajay
in data 13-06-2024 10:21 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Het is helaas een bekend probleem. Herstart je telefoon en de sensor werkt weer na behoren maar om één of andere reden, stopt het met werken na gemiddeld 5 uur. Maar behalve de standaard "troubleshooting" vragen en meldingen zul je niet krijgen.
in data 13-06-2024 10:28 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Goedenavond,
Jazeker. Ik heb een uitgebreide, nog uitgebreider dan bovenstaande bericht, verslag inclusief screenshots, data, etc opgestuurd maar ik heb altijd zo'n idee dat het geen werking zou hebben tenzij het groot nieuws wordt maar aangezien de A55 een midrange telefoon is en mensen snel "leren leven" met dingen, heeft het geen prioriteit. De A55 is niet mijn primaire telefoon maar als dat wel zo was dan had ik het toestel retour gedaan. Het toestel ligt in de la en dat is het voor mij. Ik hoop alleen, nog steeds, dat de mensen die het wel dagelijks gebruiken alle problemen opgelost worden of in iedergeval erkenning vanuit Samsung zelf komt.
in data 14-06-2024 02:03 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Bedankt voor de update MrBlonde77,
Ik hoop dat je zo snel mogelijk een bericht terug ontvangt van de betreffende afdeling en dat er inderdaad wellicht een update uitkomt om jouw genoemde issues op te lossen. Laat weten wanneer je een bericht terug ontvangt. Je kan ook e.v. bij jou winkel melden om te controleren wat mogelijk is binnen hun voorwaarden.
Met groet,
Ajay
in data 07-04-2025 12:31 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Ook ik heb een A55 mobiel gekocht. Mijn vorig toestel was een A52 een super mobiel, géén problemen. De A55 is een irritant verschrikkelijk apparaat. Als ik weer eens geld heb koop ik een ander en deze gaat over de schutting, verschrikkelijk