Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2023 12:12 PM)
5475 Weergaven
Janneke60
First Poster
Opties

Goedemorgen, ik heb sinds kort een A54. Alles werkt goed maar ik krijg geen meldingsgeluid in whatsapp.

Bij het kiezen van een geluid  krijg ik de lijst met beltonen te zien. Als ik hier een geluid kies krijg ik bij een berichtje de meerdere malen de beltoon te horen. 

Wat is hier aan te doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Janneke60, goedemiddag.

Hebben de tips in dit topic je nog op weg kunnen helpen? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties

Goedemiddag, Het lijkt erop dat er mogelijk een instelling is die zorgt dat het meldingsgeluid in WhatsApp herhaaldelijk wordt afgespeeld. Om dit probleem op te lossen, kun je de volgende stappen proberen:

1. Ga naar de Instellingen van je Samsung A54.
2. Zoek en selecteer 'Apps'.
3. Zoek naar 'WhatsApp' in de lijst met geïnstalleerde apps en tik erop.
4. Tik op 'Meldingen' of 'Meldingsgeluiden'.
5. Controleer of het meldingsgeluid correct is ingesteld. Probeer een ander geluid te selecteren en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.
6. Als het probleem aanhoudt, kun je proberen WhatsApp te verwijderen en opnieuw te installeren, aangezien een herinstallatie soms kan helpen bij het oplossen van problemen.

Mvg, Fatih
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Hallo, Marco hier, ik heb twee versies voor jou nl. A52
Bij mij moet ik Wa openen, instellingen daarna meldingen als laatste meldingsgeluid Ik heb zelf de Owl lekker kort en fun, zeker als een ander het hoort. Voor de telefoon heb ik babywalz die is ook zo lekker ENORM VALS 😁. Ik hoop dat ik je geholpen heb. Marco
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Janneke60, goedemiddag.

Hebben de tips in dit topic je nog op weg kunnen helpen? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes