Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A31 STREAMING

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2023 01:26 PM)
401 Weergaven
Toob
Explorer
Opties

Goedendag. 

Ik ervaar helaas streaming problemen met mijn Samsung A31.

Zoals bij discovery+ en f1  tv pro.

De streams haperen en zijn niet te volgen.

Internet snelheid goed. Op andere apparaten en casten geen probleem op de zelfde wifi.

Graag een oplossing.

Is al gereset en dergelijke. 

Bvd

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Toob, goedemorgen.

Wanneer je dit niet met alle apps ervaart, is de kans erg groot dat dit door de apps zelf wordt veroorzaakt. Naast een foutrapport kan je dit ook aankaarten bij de app ontwikkelaars zelf 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemiddag, Het kan zijn dat er een probleem is met de compatibiliteit van de streaming-apps met je Samsung A31. Je kunt proberen de apps bij te werken naar de nieuwste versie of ze opnieuw te installeren. Als dat niet lukt kun je misschien contact opnemen met de stremmingdienst.

Mvg, Fatih!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Op welke andere apparaten werkt het goed dan?

De A31 is een budget telefoon met een trage low end chipset dus die haperingen zijn daaraan te danken. Ik denk om te streamen dat je deze phone beter niet kunt gebruiken daarvoor.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Toob
Explorer
Opties
Bedankt. Heb idd contact gehad met de diensten. Zonder resultaat helaas. Zal idd in de telefoon zitten waarschijnlijk.
0 Likes
Toob
Explorer
Opties
Bedankt. Op tablet en casten werkt wel goed.
Zal idd aan de telefoon leggen dan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Toob, goedemiddag.

Maakt het hierbij nog uit of je bent verbonden met een Wi-Fi netwerk of een mobiel netwerk? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Toob
Explorer
Opties
Hoi martijn.
Ik heb de telefoon al is helemaal gereset en daarna ook nog is de netwerkinstellingen.
Helpt niet. Bij Zowel wifi als mobiele data doet het streamen het niet goed. Haperend beeld en geluid.
Hoe kom ik aan een fout rapport?
Bedankt zover
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Toob, goedemorgen.

Bedankt voor je terugkoppeling. Het gaat in deze om de weergave op je telefoon zelf, toch? En hoe gaat dit met bijvoorbeeld Netflix? 

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Toob
Explorer
Opties
Gaat om de telefoon zelf ja. Netflix ging redelijk goed vanochtend. Een paar kleine haperingen.
Discofery weer veel haperingen. Hep fout rapport verzonden.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Toob, goedemorgen.

Wanneer je dit niet met alle apps ervaart, is de kans erg groot dat dit door de apps zelf wordt veroorzaakt. Naast een foutrapport kan je dit ook aankaarten bij de app ontwikkelaars zelf 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes