Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding te veel pogingen voor ontgrendelen.

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2023 05:08 PM)
40972 Weergaven
Members_PFPPugN
First Poster
Opties

Mijn mobiel geeft sinds kort steeds aan dat er te vaak pogingen zijn gedaan om te ontgrendelen, en dat pas over 60 minuten, of 15 minuten, of etc tec wer opnieuw ontgrendeld kan worden. Uitzetten en herstarten heeft geen effect gehad.IMG_0346.jpg

0 Likes
Spring naar oplossing
57 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JoskaJoska, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet handig wanneer je telefoon in je broekzak vergrendeld en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Is het je intussen nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Heb je naast de SIM-kaart vergrendeling ook een andere vergrendeling ingesteld? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
AlexFrost
Apprentice
Opties
Beste @MartijnK
Afstand ontgrendelen werkt niet bij te veel verkeerde pogingen, dus misschien is het beter als je dit niet meer voorstellt (alleen in deze thread heb je het al een keer of 3 voorgesteld).

Nu de mogelijk oplossing om dit probleem te VOORKOMEN:

Ik heb het 'wakker worden' van mijn telefoon door twee keer op je scherm te tikken uitgeschakeld en heb het probleem niet meer gehad. Dit gebeurde waarschijnlijk in mijn achterzak en daarom vergrendeld de telefoon. Probeer het eens zou ik zeggen.
MartijnK
MegaStar
Opties

@AlexFrost 

Dankjewel voor je feedback en het delen van de oplossing. Het ontgrendelen op afstand kan een handige optie zijn wanneer je dit hebt ingesteld op je device en hier geen toegang meer tot hebt. Ook kan je dan eventueel een back-up maken van het toestel 😉 Dit zal ik dan ook bij elke Member vragen of voorstellen 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
S24frans
Pioneer
Opties

In tegenstelling tot sommige eerdere berichten bij dit onderwerp: ik heb zojuist mijn S23 ontgrendeld via SmartThings Find.🙂 Zat in de fase van 10 minuten wachten per keer.

rickmivida
First Poster
Opties
ik zit inmiddels aan me 2 de keer 24 uut.
ik wachte netjes de eerste 24 af die was net afgelopen en ik proberen de scherm vergrendeling via smart things eraf te halen de 2 de 24 uur waar ik op zit te wachten.
en ik het heb gehad met sansug en scherm vergrendeling. ik heb de s10 s20 s21 s23 liggen en hoj alle maal werkt me scherm vergrendeling niet meer en de veilige map code terwijl ik deze al een tijd heb en nooit last heb gehad hiervan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rickmivida, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Heb je naast een toestel vergrendeling ook een andere vergrendeling ingesteld? Naast een code kan je ook een andere manier voor het ontgrendelen instellen.

Houd je ons verder op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
JPost
Apprentice
Opties
Ik zit nu op 8 uur wachttijd met mijn nieuwe s23. Heb dit nog nooit beleefd met een samsung telefoon. Baal hier ook enorm van. Uitzetten wil niet en op afatand ontgrendelen wil ook niet want dat was niet geactiveerd. Heb alle mogelijkheden nu wel geprobeerd denk ik. Vodafone gebeld, samsung gebeld en ben nog geen stap verder.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JPost, goedemiddag.

Is het je inmiddels nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Heb je ook meerdere opties ingesteld om je telefoon te ontgrendelen? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
JPost
Apprentice
Opties
Is nog niet opgelost. Hij staat nu inmiddels in 24 uur blokkade. Nee had nog geen meer opties ingesteld.
0 Likes
InKeesOfEmergency
First Poster
Opties
Hier ook hetzelfde met een A8. Alle patronen geprobeerd, maar op al mijn telefoons en tablet had ik dezelfde code en alleen op de A8 werkt hij niet meer. Nu is hij permanent vergrendelen en kan ik hem weggooien. Nog geen 3 maanden oud. En unlock op afstand werkt idd niet. Heel bizar dit
0 Likes