Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding "SD-kaart geplaatst" gaat niet weg op A52S

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2022 10:35 PM)
3184 Weergaven
Hanzsie
Journeyman
Opties

Ik heb een nieuwe smartphone en daarin een SD kaart geplaatst die uit mijn oude S10 komt. Echter nu staat steeds in beeld "SD-kaart geplaatst" en ik weet niet hoe ik die melding uit het notificatiescherm kan krijgen. De kaart is gewoon benaderbaar en werkt prima. Maar ik hoef niet steeds die melding in beeld.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Vaak kan je de melding aanklikken en dan op oke klikken en dan zal hij weg gaan. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Vaak kan je de melding aanklikken en dan op oke klikken en dan zal hij weg gaan. 

Hanzsie
Journeyman
Opties

Ik heb alleen de opties "openen" en "ontkoppelen" bij deze melding in mijn notificaties. Waarbij openen de SD kaart opent en de inhoud laat zien en ontkoppelen spreekt voor zich 😉

Maar, nu lijkt het dat ik het bericht kan wegswipen en da het wegblijft. Geen idee waarom mij dat gisteren niet lukte. Nu hopen dat het wegblijft....

maaikemarlies
First Poster
Opties
Nou moe zeg, dat het so simpel is! Ik was al anderhalf uur aan het zoeken....
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom @maaikemarlies! Waar doel je nu precies op? Laat het gerust weten als je ergens hulp bij nodig hebt, er wordt met plezier met je meegedacht. 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Trieneke
Apprentice
Opties
Ik krijg constant meldingen sd kaart geplaatst, verwijderd, geplaatst, onverwachts verwijderd. Wordt er gek van. Naar de winkel geweest daar hebben ze de kaart eruit gehaald en opnieuw geplaatst telefoon opnieuw opgestart maar probleem niet opgelost
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

klik ook eens op de melding en open vervolgens eens een bestand op de sd kaart. vaak is na het sluiten hiervan de melding weer weg.

Trieneke
Apprentice
Opties
Alles al geprobeerd maar meldingen blijven terug komen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Trieneke, goedemorgen.

Ervaar je dit ook met een nieuwe SD kaart? En ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Trieneke
Apprentice
Opties
Heb nog geen nieuwe sd kaart gekocht volgens kon winkel kan dat de oplossing zijn als de sd kaart die ik nu gebruik oud is. Deze heb ik in 2016 gekregen en nooit problemen gehad met de kaart in mijn vorige Samsung mobiele, nu heb ik de Samsung Galaxy S7 en dus sinds kort het probleem met die meldingen
0 Likes