Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Luidspreker A52 werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2023 04:33 PM)
405 Weergaven
MarJay
First Poster
Opties
Als ik bel met mijn Samsung a52 telefoon kan ik de persoon niet goed horen. Er is een zeer krakende verbinding. Ik denk dat de speaker van mijn telefoon niet goed werkt. Ik heb het stappenplan uitgevoerd maar dat heeft niets geholpen. Valt dit onder garantie, mijn telefoon is ruim een jaar oud
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt het toestel aanmelden voor de ophaalservice, dan hoef je de deur niet uit.

https://bit.ly/2jwV3SJ 

De monteur zal vervolgens bepalen of dit onder garantie valt of niet, op het forum kan niemand dat helaas zeggen of het wel of niet onder garantie valt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedenavond,
Ik begrijp dat je problemen hebt met de speaker van je Samsung A52 telefoon en dat je het stappenplan hebt gevolgd zonder resultaat. Als je telefoon nog binnen de garantieperiode valt, dan zou het probleem met de speaker in aanmerking kunnen komen voor garantie. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Samsung om het probleem te melden en meer informatie te krijgen over de garantievoorwaarden en eventuele reparatiemogelijkheden. Ze kunnen je verder helpen en adviseren over de volgende stappen die je kunt nemen.

Want hoelang heeft u de A52 al?
Mvg, Fatih
0 Likes
MarJay
First Poster
Opties
Gekocht juni 2022
0 Likes
MarJay
First Poster
Opties
Ik wilde online een afspraak maken maar kreeg een melding dat dat niet lukte. Heb toen met jullie klantenservice gebeld maar die konden mij niet verder helpen. Ik ga deze week dus maar gewoon naar het Service Center van Samsung
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Ohh vervelend, waarschijnlijk heeft u dan nog garantie. Is zeker een goede oplossing om naar een samsung service center toe te gaan! Heeft u de A52 bij een samsung winkel gekocht of bij een andere winkel? Zoals bcc, mediamarkt etcetera..

Groetjes, Fatih!
0 Likes
MarJay
First Poster
Opties
Via Bol.com
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Aha oké. Ik wens u veel succes met uw telefoon! Fijne avond

Mvg, Fatih
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt het toestel aanmelden voor de ophaalservice, dan hoef je de deur niet uit.

https://bit.ly/2jwV3SJ 

De monteur zal vervolgens bepalen of dit onder garantie valt of niet, op het forum kan niemand dat helaas zeggen of het wel of niet onder garantie valt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MarJay
First Poster
Opties
Dank je
0 Likes