Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Eigen beltoon instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2023 06:22 PM)
660 Weergaven
3076
First Poster
Opties
Ik heb de Samsung A14 5G. Nu zijn al meldingsgeluiden kort in tijdsduur. Hoe kan ik de " oude Samsung geluiden " laden?
Ook krijg ik niet de beltoon ingesteld van mp3 muziek, zijn hier mogelijkheden voor?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @3076, goedemiddag.

Staat het MP3 bestandje ook op jouw telefoon zelf? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedenavond,
Het is mogelijk om de "oude Samsung geluiden" op je Samsung A14 5G te laden door de geluidsthema's van Samsung te gebruiken. Ga naar de instellingen van je telefoon, zoek naar het menu "Geluiden en trillingen" en selecteer dan "Geluidsschema's". Hier kun je verschillende geluidsthema's kiezen, waaronder mogelijk ook de "oude Samsung geluiden".

Wat betreft het instellen van een mp3-muziek als beltoon, kun je dit doen door naar de instellingen van je telefoon te gaan en te zoeken naar het menu "Geluiden en trillingen". Selecteer vervolgens "Beltoon" en kies de optie om een nieuwe beltoon toe te voegen. Hier kun je je mp3-muziek selecteren en instellen als beltoon.

Mvg, Fatih
0 Likes
3076
First Poster
Opties
Nee alleen hele korte geluiden. En de mp3 wordt niet ondersteund
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @3076, goedemiddag.

Staat het MP3 bestandje ook op jouw telefoon zelf? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes