Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A21s laatste update (android 12)

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2023 07:57 AM)
519 Weergaven
Summerbeach
Student
Opties
Mijn kleuren zijn flets en grijzig geworden bij de laatste update. Ook mijn camera foto's zijn flets
Bedtijd staat niet aan. Bij toegankelijkheid heb ik al van alles geprobeerd aan te passen maar de kleuren blijven flets en heel erg grijzig. Camera gereset werkt ook niet, telefoon aan en uit zetten ook niet. Dus welke tips en oplossing kunnen jullie mij geven? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Start het toestel eens in veilige modus, https://bit.ly/2JQrwvP

Hoe zijn de kleuren daar? Van de pictogrammen ect, zijn de kleuren daar wel goed?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemorgen, wat vervelend! Heeft u niet toevallig oogbescherming stand aan staan? Dit kunt u doen om bovenaan het scherm door vanaf de bovenkant naar beneden te vegen. Daar kun je verschillende opties vinden, zoals helderheid, wifi, Bluetooth, en mogelijk ook de blauw lichtfilter of oogbeschermingsmodus. Tik op de juiste optie om deze in te schakelen of uit te schakelen!

Mvg, Fatih
0 Likes
Summerbeach
Student
Opties
Goedemorgen oogcorretie staat uit als ik die na de update aan zet word alles geel oranje
0 Likes
Summerbeach
Student
Opties
Dankje wel voor je bericht Faith maar ook dat heb ik al geprobeerd helaas werkte dat ook niet

Groetjes Summerbeach
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Start het toestel eens in veilige modus, https://bit.ly/2JQrwvP

Hoe zijn de kleuren daar? Van de pictogrammen ect, zijn de kleuren daar wel goed?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Summerbeach
Student
Opties
Bedankt Patrick de kleuren worden iets beter wel nog een lichte grijzige gloed maar veel beter dan na de update. De update ervoor merkte ik ook al aan de kleur dat die licht flets was en nu na de laatste nog veel erger. Dankje wel voor de hulp 😃👍
0 Likes