Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Levertijd Samsung Galaxy A52s 5g

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2021 04:58 PM)
283 Weergaven
jornv
Apprentice
Opties

Hallo,

Op 23/11/2021, heb ik een nieuw toestel met hoesje en screenpotector gekocht. Na de orderbevestiging heb ik voor de rest niets meer van mijn order gehoord. Als ik mijn order adhv het ordernummer opzoek staat er nog steeds dat ze de bestelling 'aan het verwerken zijn'.

De klantenservice zegt zelf niet in het benodigde systeem hiervoor te kunnen om de sbestelling te volgen. Dus heb inmiddels al een maand niets meer van mijn bestelling gehoord...

Zijn er meerderen die zo lang aan het wachten zijn op hun bestelling?

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Vervelend om te horen dat je al zolang wacht. Zou je misschien je ordernummer kunnen plaatsen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
jornv
Apprentice
Opties
Het ordernummer is NL211123-41663270
0 Likes
Sonnybonds
First Poster
Opties
Heb zelf 2 weken moeten wachten de levering is lastig omdat ze de gsm winkels leeg halen tegen diefstal
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @jornv, goedemiddag.

Allereerst onze excuses dat het zo lang heeft geduurd! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de order is blijven hangen op de screen protector, deze hebben wij niet voorradig meer en de verwachting is ook niet dat deze nog binnenkomt. We hebben deze ook van je bestelling verwijderd en als het goed is wordt de telefoon met hoes na de kerst geleverd.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
jornv
Apprentice
Opties
Hi Martijn,

Heel erg bedankt!
Ik zag inderdaad een mailtje dat de order voor de screen protector geannuleerd is. Ik zie nu ook dat bij de rest van de bestelling nu staat 'klaarmaken voor verzending' ipv. 'bestelling verwerken' dus.
Super fijn!
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat klinkt inderdaad helemaal goed en uiteraard wensen we je veel gebruiksplezier toe met de Galaxy A52s!

Fijne dagen alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes