Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Springe zur Lösung GELÖST

Originalthema:

Internationale oproepen automatisch weigeren

(Thema erstellt am: 13-03-2023 10:18 AM)
7734 Anzeigen

Ich habe dieses Problem auch

Sahri
Helping Hand
Optionen
Ik word de laatste tijd nogal vaak lastig gevallen door oproepen met een buitenlands nummer. Kan ik ook instellen dat oproepen beginnend met een bepaalde landcode gewoon tegengehouden worden? Het is iedere keer een nummer beginnend met +47 of +49.
0 Likes

1 Lösung

Akzeptierte Lösungen
Lösung
Mippie
Explorer
Optionen
Ga naar telefoon ->settings->block numbers. Vul hier als te blokkeren nummer +47********* en +49********* in. Als het goed is zou je zo alle internationale calls uit die landen moeten blokkeren. Let wel, het zijn Noorwegen en Duitsland, dus ik hoop niet dat je daar mensen kent, voordat je hun per ongeluk ook blokkeert.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

11 Antworten
Lösung
Mippie
Explorer
Optionen
Ga naar telefoon ->settings->block numbers. Vul hier als te blokkeren nummer +47********* en +49********* in. Als het goed is zou je zo alle internationale calls uit die landen moeten blokkeren. Let wel, het zijn Noorwegen en Duitsland, dus ik hoop niet dat je daar mensen kent, voordat je hun per ongeluk ook blokkeert.
Sahri
Helping Hand
Optionen
Gelden die sterretjes als wildcards?
0 Likes
Mippie
Explorer
Optionen
1 sterretje is genoeg, dat wist ik niet, handig thanks!
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Optionen
Niet erg. Heb daar niemand wonen die ik ken. Nou ja, wel in Noorwegen maar daar heb ik contact mee via WhatsApp.
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Optionen
Toppie. Bedankt. Ik had van mijn account van een app twee smsjes en 1 daarvan begon met +47. Daarna begon het gespam. Nu kan ik dat tegengaan. 👌😁
NinaFrl
Helping Hand
Optionen
Ik werd gebeld door een nummer dat begon met +47. Diegene vroeg of ze op visite naar Nederland kon komen. Ze beweerde uit Ierland te komen en mij te kennen. Eh? Dat was nadat ik een app op Google playstore had gedownload. De app is verwijderd en sinds vandaag is het algehele nummer eindelijk geblokkeerd. Was aan het zoeken gegaan. En vandaag kwam ik dit artikel tegen. Toppie...
Sahri
Helping Hand
Optionen
Dat had ik dus gedaan maar heb vandaag toch weer een oproep gehad van een +49 nummer gehad terwijl ik die landcode wel had toegevoegd aan de lijst met geblokkeerde nummers dus die truc werkt helaas niet.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Optionen
Geeft niet. Jij kon ook niet weten dat het niet meer werkte. Ik denk dat ik daar maar even feedback over ga sturen. Maar zou het wel werken met bv google phone?
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Optionen
Welke app was dat als ik vragen mag?
0 Likes