Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Instellen van zelf gekozen geluidje per app op de samsung A53 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2023 02:35 PM)
3053 Weergaven
Linssen
Student
Opties

Hallo,

Weet iemand hoe je op de Samsung A53 5G een zelf gekozen geluidje per app kan instellen? 

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Als je op zoek bent naar meldingsgeluid per app, controleer dan of je deze optie hebt in A53. Ik heb het volgende gecontroleerd op Samsung A40, zou vergelijkbaar moeten zijn voor A53.

Instellingen > Meldingen > App-meldingen > selecteer app, bijvoorbeeld WhatsApp >> selecteer Geluid en trillingen toestaan.

Klik vervolgens in hetzelfde scherm op Meldingscategorieën > klik op elke categorie waarvoor u geluid wilt instellen > selecteer Melding. U kunt het geluid naar wens selecteren door op Geluid te klikken.

Linssen
Student
Opties
Dankje wel, het is gelukt 😊
Members_AU3iyBj
First Poster
Opties

Hallo bij whatssapp lukt dat wel maar bij andere apps niet.

Hoe moet dat dan?

0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Hallo, Als je een ander meldingsgeluid per app wilt, dan moet je hetzelfde proces volgen voor elke app waarvoor je een ander geluid wilt.

Als je voor alle apps een nieuw (zelfde) meldingsgeluid wilt instellen, kun je dat doen in Instellingen > Geluiden en trillen > Meldingsgeluid
Bb cd
First Poster
Opties

Dit blijkt inderdaad en spijtig genoeg niet mogelijk voor alle apps, waardoor je geen onderscheid kan maken in wat een belangrijke melding zou kunnen zijn, en wat niet.

Lukt bv niet voor agenda, voor Google mail etc. Ze klinken allemaal gelijk aan het standaard meldingsgeluid.

Tenzij iemand toch nog een andere oplossing kent?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes