Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Icoon van de Camera-app is zoek

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2022 03:14 PM)
6074 Weergaven
boliroe
Student
Opties
Op mijn A33 is de app van de camera aanwezig, maar nergens is het Camera icoon te vinden. Hoe kan ik dit herstellen ?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je hem toevallig bij Verborgen Apps gezet? Even een lege plek op je homescherm ingedrukt houden totdat je rechtsonder een tandwieltje ziet staan. Daar ga je naar Apps verbergen en kijk of daar de camera ook bij staat. Zoja, deselecteren en op gereed drukken. Als dat het was staat deze nu weer in de lijst en kun je hem weer plaatsen op je homescherm.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je hem toevallig bij Verborgen Apps gezet? Even een lege plek op je homescherm ingedrukt houden totdat je rechtsonder een tandwieltje ziet staan. Daar ga je naar Apps verbergen en kijk of daar de camera ook bij staat. Zoja, deselecteren en op gereed drukken. Als dat het was staat deze nu weer in de lijst en kun je hem weer plaatsen op je homescherm.
boliroe
Student
Opties
Dirk, dank je wel voor de oplossing. Was inderdaad de enige verborgen app.
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan!
annielanden
First Poster
Opties
Me camera app ook niet gevonden bij verborgen wat moet ik nu doen om toch de app terug krijgen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @annielanden ,

Bedankt voor jouw bericht. Had je gezocht via de zoekbalk gezocht naar de Camera App (Veeg vanaf het startscherm omhoog)?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes