Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gemini swipen verdwenen na update

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2025 09:30 PM)
287 Weergaven
MteV
Pioneer
Opties
Ik heb de A56. Gemini is handig en gebruik ik veel. Voor de mei 25 update kon in vanuit de hoek onderaan Gemini snel tevoorschijn toveren. Na de update alleen nog via de aan/uiknop (lang indrukken). Jammer, dat is voor mij minder handig en heeft niet mijn voorkeur, swipen gaat sneller. Wellicht bij volgende update de gebruiker een keuze geven zou fijn zijn, dan blijft de aan/uitknop gewoon de knop waar ie voor bedoeld is. (Tenzij je twee keer drukt en de camera tevoorschijn komt, best handig ook).
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MteV,

Bedankt voor jouw feedback hierover, we waarderen het. Ik help je graag hiermee! Om de functie van de zijknop te veranderen ga naar Instellingen ---> Geavanceerde functies ---> Zijknop ---> Lang indrukken. Hier kan je de functie veranderen. Bij 'Twee keer drukken' kan je e.v. de Gemini instellen. Wellicht is dat voor jou handiger. Je kan ons gerust laten weten of je erzo me uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MteV,

Bedankt voor jouw feedback hierover, we waarderen het. Ik help je graag hiermee! Om de functie van de zijknop te veranderen ga naar Instellingen ---> Geavanceerde functies ---> Zijknop ---> Lang indrukken. Hier kan je de functie veranderen. Bij 'Twee keer drukken' kan je e.v. de Gemini instellen. Wellicht is dat voor jou handiger. Je kan ons gerust laten weten of je erzo me uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes