Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoop gedoe via Vodafone om je promotieartikel te ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2024 09:56 PM)
36 Weergaven
Vriesb
First Poster
Opties
Via Vodafone heb ik de Samsung Galaxy A55 aangeschaft, met de promo dat er gratis Galaxy Buds FE meegeleverd worden. Vervolgens ontvang ik enkel het toestel en moet ik zelf uit zien te vinden waar mijn Buds zijn. Contact met Vodafone gezocht, die vertellen me dan pas dat ik ze zelf via Samsung moet aanvragen d.m.v. een registratie van mijn aangeschafte toestel.

Alles ingevuld op hun site, het wordt niet van tevoren aangegeven dat dit proces de nodige weken duurt, voordat een promotie artikel geleverd wordt. Ik heb mijn huidige leveradres ingevuld, in de veronderstelling dat het artikel binnen enige dagen geleverd wordt. Nu moet ik het leveradres aanpassen, omdat ik binnen nu en 3 weken verhuis. Nergens is te vinden of dat kan en waar. 
Ik probeer nu contact te leggen met de servicedesk om hierover duidelijkheid te krijgen, ook daar is tot nu toe niemand te vinden, die mijn berichten beantwoord.

Slechte en omslachtige manier voor de consument om gebruik van de promo te kunnen maken.
0 Likes
12 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vriesb,

De status staat nu dat ze het wachten op levering. Ze kunnen het adres niet meer veranderen, maar misschien wel bij het koeriersbedrijf. Ben je vanaf volgende week verhuist?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Vriesb
First Poster
Opties
Eén van je collega's had nog het meest voor de hand liggende antwoord. Dat ik het zou kunnen wijzigen, zodra ik een track en trace zou hebben. Maar ja... ook dat werkte niet. Waardeloze te woord staan (alle servicepunten moeilijk of niet te bereiken, behalve een onpersoonlijke robot) en afwikkeling voor iets wat overal vaak simpel aan te passen is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Vriesb,

Heb je de Buds FE ondertussen wel ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes