Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe trillen uitzetten bij indrukken emoticon reactie Whatsapp?

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2023 10:10 PM)
700 Weergaven
Thelinia
Explorer
Opties
Hoe zet ik in Whatsapp de trilling uit die ik voel bij het drukken op een emoticonreactie in Whatsapp?
Toestel A54 5g
Op mijn vorige telefoon A5 2017 was dit heel simpel, maar ik kan het nu niet vinden.

Bij voorbaat dank.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Thelinia
Explorer
Opties
Dit is inmiddels gelukt. Ik kwam er zelf achter dat ik nog wat aan had staan onder het stille profiel dat ik altijd gebruik🫠

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Thelinia
Explorer
Opties
Dat vond ik dus ook😅 ik dacht dat t Instellingen> geluiden en trillen> trilsignalen systeem? Ik weet even niet of dat laatste klopt. Het is even geleden. Anders een van de andere over trilsignalen denk ik. Even uitproberen. Ik hoop dat dit je helpt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Bedoel je instellingen > Algemeen Beheer > Instellingen Samsung toetsenbord > vegen aanraken en feedback > Feedback bij aanraking > trillen? 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Thelinia
Explorer
Opties
Hoi Patrick,

Nee, helaas niet. Die heb ik al uitgezet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Thelinia, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Welk toetsenbord gebruik je op jouw telefoon? En reageer je via de App zelf of doe je dit via de notificatie via de statusbulk? Heb je dit ook bij een SMS bericht of FaceBook Messenger bericht?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Thelinia
Explorer
Opties
Hoi Martijn,

Dit zijn de antwoorden op je vragen:
Samsung toetsenbord qwerty Nederlands. App zelf. Nee. Bij sms kan je volgens mij ook niet reageren met een direct emoji reactie die aan t bericht haakt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook bij het G-Board? Ik zie ook in de WhatsApp instellingen hier geen opties voor verder. Je kan dit het beste aankaarten bij de app ontwikkelaar, zodat zij dit verder kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

Thelinia
Explorer
Opties
G-Board? Hoe doe ik dat?
Ik probeerde het te vragen via Whatsapp help, maar de bot lijkt echt niet te begrijpen wat ik bedoel. Hoe kaart ik dit aan bij de app ontwikkelaar?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als ik het goed heb begrepen gaat het om de trilling die je voelt als je met een Emoji reageert op een berichtje(die komen aan het bericht vast te zitten)? Dit voel je ook bij het Gboard. Er is ook daar geen optie om dit uitzetten.

Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd, 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij WhatsApp zelf, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Thelinia
Explorer
Opties
Dat klopt inderdaad.

Kun je aangeven hoe ik een suggestie kan indienen in de samsung members app? En bij Whatsapp zelf? Ik kom steeds in het helpcentrum terecht.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Thelinia, goedemiddag.

Via onze Samsung Members-app kan je een hier een suggestie voor indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇 

Bij WhatsApp zal dat via het HelpCentrum gaan.

Screenshot_20231124_132523_Samsung Members.jpg Screenshot_20231124_135304_WhatsApp.jpg Screenshot_20231124_135247_WhatsApp.jpg

Groeten,

Martijn