Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe een andere telefoon app dan de Samsung standaard instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2023 12:44 PM)
393 Weergaven
Marleen-a53
Journeyman
Opties
Beste,
Het lukt mijn moeder moeilijk om de telefoon op te nemen met de standaard Samsung telefoon app.
Hoe kan ik een andere eenvoudige telefoon app instellen als standaard?
Ik probeerde het al even met de senior easy phone maar bij de instellingen apps kan ik deze niet instellen als standaard.
Ook tips voor een app om de telefoon aan te nemen met een eenvoudige druk op de knop ipv swipe zijn welkom. Dank!

Gsm model Samsung a50 android 11
6 Antwoorden
ClairetjeMAGIC
First Poster
Opties
Dat moet je aan de Samsung winkel vragen of via het internet
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Over het algemeen zou u een optie moeten zien om de app in te stellen als standaard telefoon-app (als het systeem deze als zodanig herkent).

Screenshot_20230122_165439_Permission controller.jpg

Wil je de problemen van je moeder met de Samsung Phone-app nader toelichten? Misschien heeft iemand hier tips om het haar wat makkelijker te maken.

0 Likes
Marleen-a53
Journeyman
Opties

Ik kan de senior easy phone app niet als standaard instellen op de samsung a50 telefoon van mijn moeder. Als ik klik op 'instellen als standaard' kom ik op een scherm waarin ik niets kan aanpassen. 

Bij mijn moeder lukt het swipen niet. Ze blijft vermoedelijk te lang met de vinger op het groene icoontje voor ze schuift. We hebben het samen geprobeerd, maar het lukt bij haar maar 1x op de 20. Ze wordt er alleen maar zenuwachtig van, en dat is niet de bedoeling. 
Handig zou zijn dat het aannemen van de telefoon ook lukt door op één icoontje te klikken zonder dat er moet geswipet worden.  

samsung telefoon1.JPGsamsung telefoon.JPG

0 Likes
Marleen-a53
Journeyman
Opties

Een tip voor een telefoon app waar niet moet geswipet worden om op te nemen en die ik makkelijk kan instellen als standaard telefoon app, is ook welkom!

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik ben het ermee eens dat swipen moeilijk kan zijn. In Instellingen > Toegankelijkheid > Interactie en beheer > Hulpmenu (zet dit aan) > Vegen vervangen door één tik (zet dit aan). Controleer of u deze optie beschikbaar heeft.

Screenshot_20230123_100225_Accessibility.jpg

 Ik hoop dat dit helpt.

Marleen-a53
Journeyman
Opties

Dankuwel, ik probeer het uit wanneer ik weer bij mijn moeder ben!