Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid bij connectie

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2021 08:33 AM)
3016 Weergaven
Herbert9
Apprentice
Opties

Wanneer mijn A40 connectie maakt met bluetooth, zoals in de auto, dan valt het geluid van mijn GSM weg/uit. Geen enkel melding komt nog binnen, niet bij whats app, niet bij messenger, ook de beltonen vallen weg.... 
Zelfs bij google maps, valt de stembegeleiding weg, zolanfger connectie is met bluetooth.
Weet iemand een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RoHaf
Explorer
Opties
had ik ook met de S20. Bij bluetooth instellingen van de auto op de telefoon de audio uitzetten. Daarna gaat het bij mij weer goed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je met je auto verbind is het normaal dat je telefoon geluid stil is, en de audio door de auto speakers gaat. Heb je de meldingen door de speakers?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Herbert9
Apprentice
Opties

Alleen de  beltoon bij inkomende gesprekken en het gesprek zelf, maar geluidmeldingen van whats app krijg ik niet binnen.
Ook de stembegeleiding van google maps valt weg.

Trouwens niet alleen in de auto, als mijn echtgenote haar GSM in de buurt is en er komt een whats app binnen, krijg ik ook dan geen melding binnen, alleen een trilling....

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Op het moment dat je met de auto verbonden bent, staat meldingsgeluid wel aan? Ik zou even kijken of al het geluid aanstaat. Anders even de netwerkinstellingen op je toestel resetten.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Herbert9
Apprentice
Opties

OK. Zal ik doen, merci.

BruceH
Community Manager
Opties

@Herbert9, Laat je weten of het daarna betert gaat? 👍

rsz-846676
0 Likes
Herbert9
Apprentice
Opties

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten heb ik uitgevoerd, helaas, geen resultaat....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het eens in de Veilige Modus proberen? Dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP

rsz-846676
0 Likes
Herbert9
Apprentice
Opties

In veilige modus werkt de app whats app niet !

0 Likes
Oplossing
RoHaf
Explorer
Opties
had ik ook met de S20. Bij bluetooth instellingen van de auto op de telefoon de audio uitzetten. Daarna gaat het bij mij weer goed.
0 Likes