Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AirPods Pro bluetooth hapert

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2021 04:48 PM)
859 Weergaven
Lars93
Apprentice
Opties

Hi, 

Ik heb voor mijn werk en ik doe werk waar ik met video werk op mijn telefoon. Hier is het synchroon werken van geluid en video erg belangrijk. Ik luister met AirPods Pro op een Samsung A51, deze combinatie lijkt niet te werken. Ik had hiervoor de Galaxy buds en daar was geen probleem met de verbinding maar met de AirPods heb ik constante hapering van het geluid. 

Help alsjeblieft :smiling-face: 

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Probeer dit eens.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Lars93
Apprentice
Opties

Bedankt voor de reactie, dit leek te werken in eerste opzicht. Hij deed het prima, tot na 1 uur gebeurd gewoon weer hetzelfde. Hij begint dan weer terug te vallen in het oude probleem waarbij het begint te haperen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Lars93,

Dat zou in theorie moeten werken. Ervaar je dit verschillende apps, of om welke apps gaat het precies? Het kan ook zijn dat de desbetreffende app bijvoorbeeld in de sluimerstand staat. Heb je daar al eens naar gekeken?

rsz-846676
0 Likes
Lars93
Apprentice
Opties

Het gaat om de app Uplayer. Hij stat niet op sluimerstand nee. Vandaag nog steeds het probleem, als ik hem reset doet die het wel weer maar daarna niet meer. Met mijn Galaxy buds helemaal geen problemen.

0 Likes
SGSLive
Apprentice
Opties

Goedendag,

Dit is exact het probleem dat ik ook ervaar sinds een tijdje. Ik gebruik Samsung A51. Tot voor kort, werkte het prima. Ik heb de volgende zaken n.a.v. dit forum al geprobeerd:

-Netwerkinstelling en alle instellingen resetten;
-Smartlock uitgezet;
-Batterij optimalisatie app Spotify uitgezet;
-Audio balans in het midden gezet;
-Gaasjes van de Airpods schoon gemaakt;
-Software Samsung is up-to-date;
-Alle apps afgesloten.

Andere bluetooth apparaten werken wel goed. En mijn Airpods Pro werken op de Samsung van mijn vriend wel goed. Is er iemand die nog een andere tip heeft?

Alvast hartelijk bedankt!

Ik ervaar het bij Spotify, Headspace, Youtube, Instagram

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @SGSLive,

Goed dat je een berichtje hierover achterlaat. Begrijp ik het goed dat jouw oortjes geen synchroon geluid geven met welke app dan ook? Als jouw andere bluetooth apparaten wel correct werken, dan ligt dit toch waarschijnlijk aan de oortjes en kan het zijn dat deze wellicht niet (meer) volledig compatible zijn met jouw Samsung Galaxy A51. Je kan hierover voor de zekerheid een fout rapport indienen via de Samsung Members app. Wij kijken dan graag met je mee.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
SGSLive
Apprentice
Opties

Hi Alice,

Fijn iets van je te horen!
De Airpods Pro werken wel goed op andere toestellen (Macbook Pro, Samsung S21, Samsung A23), dus ik hebhet vermoeden dat deze het goed doen. Jouw opmerking zou dan ook best kunnen. Kan dit dan opeens veranderen, want ze hebben een jaar wel gewoon gewerkt en ik heb geen updates gehad?

Je geeft aan dat ik een fout rapport kan indienen. Hoe werkt dit precies?

Simone

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Het is mogelijk dat de firmware van jouw oortjes zijn geüpdatet of dat er iets van onze kant is veranderd. Aangezien jouw oortjes niet van ons zijn, kan het voorkomen dat deze dus niet (meer) geoptimaliseerd zijn voor onze smartphones. Wij bieden wel de mogelijkheid aan om ze te verbinden via Bluetooth, maar wij kunnen de kwaliteit van de oortjes niet garanderen. Wel is het uiteraard altijd mogelijk om voor een setje Galaxy Buds te gaan waarbij wij dit wel kunnen. Als je mij een DM stuurt, dan kan ik voor de moeite kijken of ik een leuke kortingscode kan regelen, zodat je ze in ieder geval voor een zachter prijsje in huis kan halen. 

Mocht je een foutrapport in willen dienen, zodat wij intern ook naar deze situatie kunnen kijken, dan kan dit via de Samsung Members app (deze heet mogelijk "Members" op jouw telefoon). Bij "Ondersteuning > Feedback verzenden" kan je het foutrapport indienen.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
SGSLive
Apprentice
Opties

Hoi Alice,

Bedankt voor je reactie. Ik heb net via mijn werk oortjes gekregen, dus ik ga kijken of ik die kan gaan gebruiken. Bedankt voor de aanbieding in iedergeval.

Simone