Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geinstalleerde apps zijn niet zichtbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2020 08:47 PM)
14743 Weergaven
ToonIJ
First Poster
Opties

Diverse appstore geïnstalleerd, waaronder de app Begeleidende app voor koppeling met de PC.

De app werkt wel, koppeling met de PC is prima.

Als ik de apps knop indruk, waardoor ik verwacht alle geinstalleerde apps te kunnen zien, zie ik de hiervoor vermelde app niet. Al gezocht op het web naar oplossingen, nog geen resultaat.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Daan_10
Student
Opties
Erg bedankt! Ik denk inderdaad dat dat zou werken. Zelf heb ik er niet eerder aan gedacht!(vooral omdat ik niet wist dat die functie bestond🥴)
Groeten, Daan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Misschien kun je wat screenshots plaatsen? Bijvoorbeeld van waar je probeert te zoeken.

Als je uit de playstore apps download komen ze gewoon in de app drawer / en of je startscherm.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
ToonIJ
First Poster
Opties

PAnonemous, bedankt voor het meedenken. 
Ik kan natuurlijk screenshots maken, maar ik begrijp nog niet wat je daaraan zou kunnen zien.
Apps via Play Store geïnntalleerd en ik verwachtte de app te zien in het overzicht van alle apps, onder de app knop. Alleen dat is dus niet het geval. Wel zie ik de app als ik naar instellingen ga en bij Apps kijk.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan in dat overzicht staan instellingen wellicht verkeerd, in dat scherm zijn een paar instellingen bovenaan die je kunt aanpassen.

Maar hoogstwaarschijnlijk kijk je over de apps heen, gebeurd heel veel mensen gewoon beter zoeken😄

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
SmeetsB3
First Poster
Opties

Hallo,

ik heb een gelijkaardig probleem.

De apps zijn geïnstalleerd, maar neit zichtbaar op mijn scherm. Als ik naar de store ga, kan ik wel op spelen drukken en dan werkt het ook. Maar de icoontjes zijn weg, ook in de verborgen schermen.

Ik heb ook al een app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft geen effect gehad.

Wie weet raad?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SmeetsB3,

Waarschijnlijk heb je de Game Launcher in gebruik genomen. Kun je die eens zoeken? Daar zouden al je games opgeslagen moeten zijn!

Zelf gebruik ik het ook, best handig en overzichtelijk. Daarnaast krijg je toffe inzichten in je gametijd etc. 😉

rsz-846676
Daan_10
Student
Opties

Hai Patrick, ik heb hetzelfde probleem en denk niet dat je beter moet zoeken. Ik had hele mapjes met apps en die zijn van mijn scherm verdwenen. Als ik dan naar instellingen ga, dan zie ik al mijn apps gewoon weer. 

Heeft u hier een (goede) oplossing voor?

Alvast bedankt voor het meedenken

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Daan_10, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van jouw telefoon? Als je gaat naar Instellingen  > Startscherm > Apps verbergen, staan hier dan de apps bij de je mist?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Daan_10
Student
Opties
Erg bedankt! Ik denk inderdaad dat dat zou werken. Zelf heb ik er niet eerder aan gedacht!(vooral omdat ik niet wist dat die functie bestond🥴)
Groeten, Daan
Roos070
First Poster
Opties
Bij apps instellingen staan et apps verborgen waarschijnlijk. 1723834548995.jpg
0 Likes