Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A70 laadt plotseling traag op

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2020 09:55 PM)
1289 Weergaven
johannes7
First Poster
Opties

Mijn A70 geeft melding dat hij traag laadt en dat klopt ook hooguit 16% in een nacht. Heb alles goed schoongemaakt en de lader is orgineel en goed want andere samsung telefoons worden wel normaal geladen. Heb kort geleden geen updates gehad en heb recent gedownloade apps verwijderd, paar keer opnieuw opstarten en ook helemaal uit gedaan maar helpt niet. Wat kan dit zijn?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Dat raad ik je aan om je toestel ter reparatie aan te bieden bij een van de service centers of via de ophaal service. Maak indien mogelijk zo snel mogelijk een back-up van je data!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

Heb je toevallig een andere Samsung lader? Wel een die snel laden ondersteund dus moet een 15 wat lader zijn. Heb je eventueel nog een andere 25 watt lader zou nog beter zijn. Ben namelijk benieuwd of daar wel de melding snel laden weergeven wordt.

0 Likes
johannes7
First Poster
Opties

Heb drie dezelfde orginele laders die het op 2 andere samsungs doen, maar nu laad de A70 helemaal niet meer.

0 Likes
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Dat raad ik je aan om je toestel ter reparatie aan te bieden bij een van de service centers of via de ophaal service. Maak indien mogelijk zo snel mogelijk een back-up van je data!

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@johannes7 nog even een paar aanvullende vraagjes. Is jouw toestel in het verleden gerepareerd geweest? Of zou het mogelijk zijn dat toestel in aanraking is geweest met vocht? Dit kan je zelf controleren door naar de sticker te kijken die onder de simtray zit. Als deze wit is het goed maar als deze rood is, is er vocht in de buurt geweest. Er zijn 2 stickers in het toestel waarvan 1 verborgen is.

0 Likes