Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

geheugen loopt vol met overig 19GB.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2022 01:08 PM)
217 Weergaven
lawfets
First Poster
Opties

Ik heb alles verwijderd wat ik maar kan verwijderen. Cache geleegd. prullenmand geleegd, enz.

Toch blijft er meer dan 19GB staan bij mijn opslag onder overig. 

Ik heb dit forum even doorlopen en heb al vanalles geprobeerd maar die 19GB blijft bestaan.

Wat kan ik nu nog doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Lastig als je tegen zoiets aanloopt. 

Het kunnen een aantal dingen zijn. Wat ik vermoed is dat het 1 van je apps is die gewoon veel opslag in beslag neemt.

Het kunnen ook video bestanden zijn, bijvoorbeeld mp4 bestanden of muziek. 

Aangezien het om een klein aantal GB's gaat is er sowieso niks raars aan de hand. Ik zou nog eens goed kijken tussen je apps of er een app is die veel data erin heeft. Ik heb bijvoorbeeld 1 spel op mijn tel die standaard 1.5GB is maar die nog eens 20GB aan gedownloade updates heeft.

Als je ruimte wilt besparen helpt het ook om de map Media in Whatsapp te legen. Daar komen alle ontvangen en verzonden video's en foto's in. Misschien een backup maken en op de pc zetten zo bespaar je ook al snel 5 tot 10 GB

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Lastig als je tegen zoiets aanloopt. 

Het kunnen een aantal dingen zijn. Wat ik vermoed is dat het 1 van je apps is die gewoon veel opslag in beslag neemt.

Het kunnen ook video bestanden zijn, bijvoorbeeld mp4 bestanden of muziek. 

Aangezien het om een klein aantal GB's gaat is er sowieso niks raars aan de hand. Ik zou nog eens goed kijken tussen je apps of er een app is die veel data erin heeft. Ik heb bijvoorbeeld 1 spel op mijn tel die standaard 1.5GB is maar die nog eens 20GB aan gedownloade updates heeft.

Als je ruimte wilt besparen helpt het ook om de map Media in Whatsapp te legen. Daar komen alle ontvangen en verzonden video's en foto's in. Misschien een backup maken en op de pc zetten zo bespaar je ook al snel 5 tot 10 GB

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick