Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen simkaart geplaatst, A40

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2020 11:15 AM)
36583 Weergaven
EricaA
Apprentice
Opties

Steeds vaker krijg ik de melding : geen simkaart geplaatst en soms tegelijk sd- kaart niet ondersteunend of verwijderd. Dit gebeurt op de meest onverwachte en ongemakkelijke momenten.

Ik heb eerst bij mijn provider een nieuwe simkaart aangevraagd maar bij deze nieuwe kaart gebeurd het ook. Mijn telefoon heb ik eind januari gekocht, dus is pas 2,5 maand oud...... graag een oplossing!!!!! 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EricaA
Apprentice
Opties

Mijn telefoon heb ik ook op laten halen en is inmiddels weer terug. Wat ze gerepareerd hebben  weet ik niet, naar tot nu toe doet hij het weer helemaal goed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

86 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Fabrieksherstel zou moeten werken. Je hebr al een nieuwe sim dus ga er vanuit dat deze goed is geplaatst en dat er geen vuil bij zit. Dus ik ga uit van software corruption. Ergens is een fout ontstaan een fabrieks herstel corrigeert dat.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
WilmaE
Pioneer
Opties

Gadver, de zoveelste die ik lees met meldingen "geen simkaart aanwezig"...... 😞

WilmaE
Pioneer
Opties

@EricaA Hoe gaat het nu met de melding ?
Ik heb mijn A20e op laten halen en er is een nieuw moederbord geplaatst, dus misschien ook een optie voor jou.

0 Likes
Oplossing
EricaA
Apprentice
Opties

Mijn telefoon heb ik ook op laten halen en is inmiddels weer terug. Wat ze gerepareerd hebben  weet ik niet, naar tot nu toe doet hij het weer helemaal goed.

jenteDL
First Poster
Opties
Hey @EricaA, ik heb hetzelfde probleem met mijn A40. Viel dit probleem onder de garantie of heb je hiervoor moeten betalen?
0 Likes
Charlie1980
First Poster
Opties
zou fabriekherstel echt helpen....
mijn nieuwe gsm zelfde probleem ik heb ook al een nieuwe sim besteld maar nog zelfde. pfffff alles terug opnieuw installeren na fabriek herstel wat *****.. zeg. ik heb wel de pincode aanvraag geannuleerd zo kan ie onmidtterug aanmelden...hij zegt geen sim maar gelukkig na een seconde is da terug aangemeld...
0 Likes
EricaA
Apprentice
Opties
Viel in garantie, keurig opgehaald en weer terug bezorgd. Werkt sindsdien nog steeds perfect
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als een telefoon net nieuw is en problemen geeft zou ik een nieuwe eisen van de verkoper.

De verkoper is verplicht een goed werkend product te leveren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anxna
Apprentice
Opties

Als je m op laat halen zijn hier kosten aan verbonden? en hoe lang duurde het?

0 Likes