Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen simkaart geplaatst, A40

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2020 11:15 AM)
36719 Weergaven
EricaA
Apprentice
Opties

Steeds vaker krijg ik de melding : geen simkaart geplaatst en soms tegelijk sd- kaart niet ondersteunend of verwijderd. Dit gebeurt op de meest onverwachte en ongemakkelijke momenten.

Ik heb eerst bij mijn provider een nieuwe simkaart aangevraagd maar bij deze nieuwe kaart gebeurd het ook. Mijn telefoon heb ik eind januari gekocht, dus is pas 2,5 maand oud...... graag een oplossing!!!!! 

0 Likes
Spring naar oplossing
86 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anxna,

Als je toestel binnen de garantievoorwaarden valt, en er nog garantie op zit, dan kunnen we hem kosteloos ophalen en repareren. Gemiddeld heb je hem binnen drie werkdagen weer in huis, voor meer info, zie: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
Anxna
Apprentice
Opties

Dat is snel zeg.

Ja heb m pas sinds november en al sinds februari/maart problemen dat hij aangeeft "Geen SIM kaart geplaatst". Heb al van alles geprobeerd, nieuwe sim kaart, fabrieksherstel etc. Op aanraden van de Media Markt gewacht op 2 updates, maar ook dat hielp niets. Bij de Media Markt zeggen ze nu dat als ik m daar inlever het tot 20 werkdagen kan duren voordat ik m terug heb. Dus vandaar mijn vraag hoe het via samsung gaat.

0 Likes
EricaA
Apprentice
Opties
Er waren geen kosten aan verbonden omdat t bij mij binnen de garantie viel. Het ging heel snel, de ene graag opgehaald en de volgende dag weer terug.
0 Likes
Charlie1980
First Poster
Opties

ik heb nog niet de kans gehad om binnen te doen ik stel het te vaak uit....dan verwacht ik hier een telefoon dan weer daar...maar bij telenet vroeg ik al info omdat ik het daar kocht....als ik het binnen zou doen zou het een twee weken duren...20dagen lijkt me toch lang....het binnen doen is geen probleem maar nadien alles weer opnieuw installeren😵😵

0 Likes
Anxna
Apprentice
Opties

Wauw Erica dat is echt supersnel. Ben al aan het kijken hoe ik het aan kan melden. Moet ik dit melden onder software probleem of netwerk probleem? (Sorry ben hier niet zo handig in.)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat maakt niet zoveel uit. In de aanvullende omschrijving kun je het duidelijk toelichten, zodat de monteur weer waar 'ie naar moet kijken 😉

rsz-846676
0 Likes
Anxna
Apprentice
Opties
Dank je Bruce! Ik denk weer veel te moeilijk. :smiling-face:
0 Likes
Charlie1980
First Poster
Opties

zou ik het vertrouwen om ze te laten ophalen door Samsung? is dit betrouwbaar? nog nooit gedaan? dan heb ik ze sneller terug bij telenet zou het twee weken duren? iemand ervaring met ophaaldienst Samsung?  ook geldig in België?🤷🤷🇧🇪

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Belgische klanten kunnen ook gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2C0JSWs

rsz-846676
0 Likes
Anxna
Apprentice
Opties

Mijn telefoon is donderdag gehaald en ik had m zaterdag al terug.

O.a. het moederbord is vervangen.

Top service het halen en brengen. Tot nu doet hij het goed en ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft.

Viel allemaal onder de garantie. :smiling-face: