Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen netwerk meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2024 10:26 PM)
1523 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

paulusje1979
Journeyman
Opties
Hallo allemaal, vanavond mijn telefoon (a52 5g) voorzien van de laatste update. Echter na de update had ik geen netwerk meer. Netwerkinstellingen resetten geprobeert, veilige modus starten, geforceerde start...hielp allemaal niet. Simkaart in sim2 gedaan, ook geen effect. Iemand nog suggesties? Bekend probleem? Alvast bedankt, gr Paul

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor ook jouw melding hierover @uodateprobleem ,

Ik help je graag ook. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Werkt WiFi wel of alleen mobiele gegevens niet?

Ik zou in dit geval een backup maken en een fabrieksherstel doen. En mocht dat niet werken dan zou ik een afspraak maken bij een servicepunt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
paulusje1979
Journeyman
Opties
Wifi werkt wel, alleen geen verbinding met kpn
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Kijk eens bij - verbindingen - mobiele netwerken - namen toegangspunten - kpn internet. Hoe staat het daar ingesteld?
0 Likes
paulusje1979
Journeyman
Opties
Bedankt voor de tip, die heb ik al exact staan zoals KPN voorschrijft. Mijn collega heeft exact dezelfde telefoon, zelfde update en versie maar geen probleem....zal wel een harde reset worden, anders heb ik geen idee.
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Succes gewenst. Hopelijk dat het gauw is opgelost.
0 Likes
paulusje1979
Journeyman
Opties
Ben er bang voor.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zie weinig andere opties dan een fabrieksherstel.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou voor de grap kunnen testen met een andere simkaart. Er heeft vast wel iemand in jouw omgeving een telefoon + simkaart die je er even in kan stoppen om te testen.
paulusje1979
Journeyman
Opties
Kan ik ook nog testen 👌
0 Likes