Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen netwerk meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2024 10:26 PM)
1595 Weergaven
paulusje1979
Journeyman
Opties
Hallo allemaal, vanavond mijn telefoon (a52 5g) voorzien van de laatste update. Echter na de update had ik geen netwerk meer. Netwerkinstellingen resetten geprobeert, veilige modus starten, geforceerde start...hielp allemaal niet. Simkaart in sim2 gedaan, ook geen effect. Iemand nog suggesties? Bekend probleem? Alvast bedankt, gr Paul
Spring naar oplossing
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou ik wel even doen. Vooral als het een sim is van een andere provider, wie weet werkt het daarna wel. Het is zeer interessant om het met zowel een andere sim van dezelfde provider te testen en 1 van een andere provider.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
paulusje1979
Journeyman
Opties
Inmiddels mijn simkaart in een iphone gehad en gewoon netwerk, simkaart van andere provider werkt niet in mijn telefoon. Is er een bepaalde app die zorgt voor de netwerkverbinding? Iets wat op de achtergrond draait?
0 Likes
paulusje1979
Journeyman
Opties
Zojuist mijn telefoon volledig naar fabrieksinstellingen gereset, maar helaas geen effect. Ik ga morgen maar ff bellen naar mediamarkt, daar zit een repaircenter, telefoon is 3 jaar oud, garantie zal er wel niet meer opzitten.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @paulusje1979,

Wanneer een fabrieksherstel ook niet werkt en je he hebt wel bereik op een toestel dan is zeker handig dat er een monteur er naar gaat kijken. Laat weten hoe het afloopt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
xjevriendin
First Poster
Opties
Hoi ik heb hetzelfde probleem en dezelfde stappen geprobeerd, helaas ook geen oplossing en nu een foutrapport ingeschoten naar Samsung.
Hoe is het bij jou afgelopen?
Groetjes
Melissa
0 Likes
Roeland57
First Poster
Opties
hier hetzelfde probleem met een samsung a55
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Roeland57,

Bedankt voor jouw bericht en melding hiervan. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_GoQhKoZ
First Poster
Opties

Bij mij exact het zelfde probleem..

Inmiddels al een nieuwe telefoon aangeschaft. 

Zie nu dat het niet de hardware was.

Balen dus..

0 Likes
uodateprobleem
First Poster
Opties
Zelfde problemen hier update gedaan en sinds dien problemen met netwerk. Ook met mijn vnp verbinding. Televisie kan ik niet meer verbinden met mijn telefoon ook. Bv via ziggo go kan ik niet meer kijken
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor ook jouw melding hierover @uodateprobleem ,

Ik help je graag ook. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes