Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen mobiel netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2022 04:06 PM)
1139 Weergaven
im311
Explorer
Opties

Vanaf eind november loop ik met problemen. Heb mijn Samsung Galaxy A52 5G EE al opgestuurd via mijn mediamarkt naar Samsung ter reparatie. Ein-de-lijk gister op kunnen halen na 3 weken wachten. Denk je eindelijk je telefoon terug te hebben, gerepareerd en al, begint zich gelijk al een nieuw probleem voort te doen. Ik doe mijn simkaart erin waarna ik ook de code moet intoetsen om hem te ontgrendelen. Hij wordt dus wél herkend. Nu kan ik niet meer bellen of wat dan ook omdat hij aangeeft dat er geen mobiel netwerk is. Al enige tijd contact met jullie via whatsapp maar dit heeft nog niet geholpen. Het enige wat ik kan doen is hem wéér opsturen. Dacht het niet, hij komt net terug van de reparatie! Ongelooflijk! Mijn simkaart werkt wél in een andere samsung telefoon dus er zit gewoon weer een fout in mijn A52 5G EE. 

14 Antwoorden
im311
Explorer
Opties
Ik heb vanmiddag al contact gehad met samsung via Whatsapp en die zeggen dat ik hem alweer terug op moet sturen ter reparatie terwijl hij daar net vanaf komt. Mediamarkt zegt dat een andere simkaart de enige oplossing was die hun konden bieden.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mediamarkt moet gewoon zorgen voor een toestel dat goed werkt. Je moet bij hun een oplossing eisen want je hebt met hun een koopovereenkomst.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
im311
Explorer
Opties
Die zeggen dat ik hem dan ook weer , net zoals wat samsung via Whatsapp zegt, wéér op moet sturen ter reparatie. Wat gaan hun eraan doen dan?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Net zolang opsturen voor reparatie totdat het werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
im311
Explorer
Opties
Je snapt wel dat ik er onderhand een beetje klaar mee ben? Hij is al ter reparatie weggeweest en nog niet goed!
0 Likes