op 05-01-2025 05:08 PM
Mijn Samsung A14 5g is nog geen jaar oud en heeft nog fabrieksgarantie. Het toestel werkt niet goed meer en het scherm loopt regelmatig vast. De mobiel resetten naar fabrieksinstelling werkt niet, ram plus aan/uitzetten lost het probleem ook niet op.
De Samsung store heeft mijn probleem niet kunnen oplossen en weigert om de mobiel kosteloos op te sturen voor reparatie en zeggen dat ik €131 moet betalen. Verder zijn de medewerkers niet klantvriendelijk, brutaal en proberen onder de garantie uit te komen en de klant te schuld te geven.
Ik heb de mobiel op 31 januari 2024 gekocht voor €169 en de mobiel is nu al defect. Ik vind dit onacceptabel van Samsung en wil dat mijn mobiel alsnog kosteloos gerepareerd wordt.
05-01-2025 05:20 PM - bewerkt 05-01-2025 05:58 PM
Het is nooit leuk als je telefoon niet meer goed werkt, en zeker niet al binnen een jaar.
Wel vreemd dat de Samsung store zo reageert, zij dienen hem gewoon gratis op te sturen voor reparatie.
Wat je nu zelf nog kunt doen is hem online via Samsung aanbieden voor reparatie. Dat kan je HIER doen.
op 05-01-2025 09:26 PM
op 10-01-2025 11:39 AM
Hallo @Members_ZSjlXxj,
Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop dat jouw A14 5G zo snel mogelijk wordt hersteld. Zoals Patrick vroeg, welke reden gaven ze op dat de reparatie geld gaat kosten? Heb je het ondertussen ook via de ophaalservice aangeboden voor een 2nd opinion?
Met groet,
Ajay