Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

geen tot slecht mobiel netwerk na systeemupdate ONE UI:6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2024 08:54 AM)
282 Weergaven
Erik De Lauw
First Poster
Opties

geen tot slecht mobiel netwerk (= geen tot 1 balkje ontvangst) sinds systeemupdate ONE UI: 6.1 - Android-versie: 14

0 Likes
4 Antwoorden
CookieBear93
Pioneer
Opties
Helaas is dit probleem ook in mijn S24 ultra. Ze zijn teveel aan het rommelen met al die updates. Heb je een hard reset geprobeerd?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Erik De Lauw,

Bedankt voor jouw bericht. Om welk toestel gaat het, had je de cache geleegd en had je ook een foutrapport ingestuurd via de Samsung Members-app? Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Erik De Lauw
First Poster
Opties

Dag Ajay

Aanvankelijk stelde het probleem zich met het toestel (A34) van mijn vrouw (meer dan een week geleden) sinds de systeemupdate.
Na enkele probleemoplossingen uit te proberen (herstarten, resetten netwerk, vervangen sim-kaart) kregen we maar geen verbetering.
Tot ook mijn toestel (A54) een systeemupdate uitvoerde en ook mijn netwerk begon weg te vallen, dachten we dat daar de oorzaak kon liggen.
Intussen vindt de A54 terug het mobiele netwerk, doch de A34 blijft hier op 'haperen'.
Wifi/4G/LTE ontvangst blijken wel OK.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Erik De Lauw,

Had je ook een foutrapport hierover ingediend via de Samsung Members-app op beide toestellen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes