Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A55 wifi6 problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2024 11:42 PM)
2702 Weergaven
Mister-Toby
Journeyman
Opties

ik heb sinds ik dit toestel heb problemen met wifi 6.

Het toestel blijft verbonden met wifi en heeft uitstekende bereik. Maar krijgt naar iets van circa 1 uur verbonden te zijn. Problemen te krijgen dat er geen data meer door komt het toestel blijft verbonden maar geeft geen internet door aan diverse apps. Zodra ik wifi uit zet en weer aan is het probleem verholpen. Ik heb dit allemaal gecontroleerd op de 2.4 wifi band en 5ghz band en het toestel toon op beide netwerken het zelfde probleem. Ik heb nog een toestel totaal 2 a55 en ook deze doet precies het zelfde. Netwerk al na gekeken maar alle andere apparaten hebben geen enkel probleem met het wifi 6 netwerk. Ook mijn oude toestel a52 werkt ook gewoon zonder problemen. Netwerk reset uitgevoerd fabrieksinstellingen gerest niets helpt men fabrikant van router Asus verwijst naar samsung en samsung verwijst naar asus. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren.

12 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mister-Toby,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en merk je dit ook op andere Wi-Fi netwerken?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Mister-Toby
Journeyman
Opties
Ja alle updates zijn geïnstalleerd. Ja ik heb dit ook getest op andere router precies het zelfde probleem met 2 a55 toestellen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Mister-Toby,

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mister-Toby
Journeyman
Opties
Ik heb al 2 keer ingediend maar komt niet veel uit alleen de vraag om een screenshot te sturen. Beetje vreemd dat ik een screenshot moet sturen van een app waar prive gegevens in beeld staan en dat er staat dat er geen verbinding is. Of daar wat aan te zien is aan die afbeelding
0 Likes
Mister-Toby
Journeyman
Opties
Ik zie wel dat het zeer vaak voorkomt met het merk Asus routers
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Mister-Toby,

Je kan er e..v voor kiezen om bepaalde privé-gegevens te censureren. Komt de issue trouwens voor wanneer van een bepaalde afstand van de router bent?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mister-Toby
Journeyman
Opties
Nee maakt niet uit heb ondertussen al diverse logs gestuurd ook met scherm opname video. Zodat het duidelijk te zien is
ArnoDH87
First Poster
Opties

Goedemorgen. Ik heb op de A55 van mijn vrouw exact hetzelfde probleem, is er na je laatste communicatie iets uitgekomen @Mister-Toby ?

Mister-Toby
Journeyman
Opties
Nee helaas niet bij Samsung wordt je niet zo serieus genomen als klant. Heb al diverse logs gestuurd maar er wordt steeds gezegd of het ligt aan de apps die ik gebruik. En dan bedoelen ze alle apps op het toestel want maakt niet uit welke app ik gebruik. Of ze komen met andwoordt dat het aan de wifi moet liggen. Maar niks van dat het een toestel probleem is. Ik heb zelf men toestel terug gebracht naar de winkel en omgeruild omdat het toestel volgens samsung defect zou zijn. Maar je raad het al weer het zelfde probleem ook mijn partner heeft het zelfde probleem met dit toestel. Ik weet wel dat ik voor mijn volgende toestel goed na denk of het wel een samsung neem als de service zo slecht is en geen oplossing biedt voor de klant.