Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen mobiel netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2022 04:06 PM)
1136 Weergaven
im311
Explorer
Opties

Vanaf eind november loop ik met problemen. Heb mijn Samsung Galaxy A52 5G EE al opgestuurd via mijn mediamarkt naar Samsung ter reparatie. Ein-de-lijk gister op kunnen halen na 3 weken wachten. Denk je eindelijk je telefoon terug te hebben, gerepareerd en al, begint zich gelijk al een nieuw probleem voort te doen. Ik doe mijn simkaart erin waarna ik ook de code moet intoetsen om hem te ontgrendelen. Hij wordt dus wél herkend. Nu kan ik niet meer bellen of wat dan ook omdat hij aangeeft dat er geen mobiel netwerk is. Al enige tijd contact met jullie via whatsapp maar dit heeft nog niet geholpen. Het enige wat ik kan doen is hem wéér opsturen. Dacht het niet, hij komt net terug van de reparatie! Ongelooflijk! Mijn simkaart werkt wél in een andere samsung telefoon dus er zit gewoon weer een fout in mijn A52 5G EE. 

14 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hele stomme vraag, maar heb je mobiele netwerken wel gewoon aan staan?

Werkt wifi wel?

p.s. leuk weetje voor je eventuele volgende reparatie bij mediamarkt. Dit staat in hun eigen voorwaarden: "Als je product na 14 dagen nog niet is gerepareerd, gaan wij samen op zoek naar een passende oplossing." 
 (gewoon hard zijn en eisen voor een nieuwe of vervanging en anders om een manager vagen😉
https://www.mediamarkt.nl/nl/service/klantenservice/garantie-reparatie#rechten-plichten

im311
Explorer
Opties

Waar kan ik precies zien of mobiele netwerken aanstaan? Wifi werkt wel gewoon. 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je je taakbalk van boven naar beneden schuift kun je daar ergens 2 pijljes vinden, een welke naar boven wijst en een welke naar beneden wijst. controleer eens of die aan staat. 

im311
Explorer
Opties

Mobiele gegevens bedoelt u? Daar maak ik geen gebruik van. Mijn telefoon gebruik ik gewoon als prepaid

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Aah excuus ik begreep je verkeer.

Ga dan eens naar je instellingen ->verbindingen -> mobiele netwerken -> netwerk operators->zet het vinkje eens uit -> druk op oke, wacht even tot hij klaar is en zet het vinkje dan nog eens aan.

im311
Explorer
Opties

Hij geeft dan aan ''fout bij zoeken naar netwerken''.  

0 Likes
im311
Explorer
Opties

Heeft u nog een andere mogelijke oplossing??

0 Likes
im311x
Apprentice
Opties
(Dit is @im311) . Ben zojuist terug van de Mediamarkt en die zeiden dat ik een nieuwe simkaart nodig had.. toevallig hadden we er nog 2 nieuwe. Geprobeerd en ook bij die hetzelfde probleem > geen netwerk. In een ander toestel werken ze naar behoren. Wat nu ??
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik heb net je privébericht ontvangen en gelezen.

Ik ben het hier met Mootjee eens, de Mediamarkt moet dit oplossen. Je hebt het bij hun gekocht en je hebt met hun een koopovereenkomst.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes