Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen internet via mobiel netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2022 09:08 PM)
231 Weergaven
Angel1960
Student
Opties
Sinds een  paar weken heb ik geen internet op mijn telefoon buiten wifi. Andere telefoon, andere simcard en de provider heeft ook al gekeken, alle instellingen zijn ook al bekeken en er zijn geen blokkades. Wie weet wat ik nog meer kan doen
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Angel1960, goedemorgen.

Is het met de tip van @Patrick nog gelukt? 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Angel1960
Student
Opties
Met netwerkinstellingen is het niet gelukt, ook als ik daarna gelijk mijn toestel opnieuw start. Ik merk wel dat het internet het soms wel doet. Gisteren binnen 3 minuten 3 afspraken in mijn agenda gezet bij thuiskomst bleek er 1 nog in te staan terwijl ik ze wel heb opgeslagen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Angel1960

Probeer het eens in de Veilige Modus 😉 Werkt het dan wel dan kan je je telefoon het beste even terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maak wel eerst een back-up en vergeet WhatsApp hierbij niet. Stel je telefoon vervolgens in zonder back-up, als je het toestel weer schoon is geïnstalleerd kan je een back-up met contacten en media terugzetten. De apps kan je dan één voor één vanuit de Google PlayStore installeren.

Houd je ons op de hoogte?

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200