Ja zeker hierop kan ik precies zien waarom er 16% weg is. Ik kan je ook vertellen / leren hoe je dit kan verminderen maar of je dat ook leuk gaat vinden weet ik niet.
Ik zal je nu vertellen wat ik persoonlijk zou doen als dit mijn telefoon was.
Ik zou bij instellingen > Batterij en apparaatonderhoud > Batterij > Limieten achtergrondgebruik >
Ongebruikte apps laten sluimeren uitzetten.
Voeg zoveel mogelijk dingen toe in ultieme sluimerstand. Alles behalve belangrijke dingen waar je meldingen van wilt zoals whatsapp of bank apps ect ect.
Instellingen > Apps > Google play services en play store > Batterij op beperkt zetten.
Google play service verbruikte nu 101MB in de nacht, ik vind dat erg veel bij mij verbruikt deze niks snachts. Startpagine OneUI is ook erg aan het verbruiken, staan er soms veel pictogrammen op je startpagina? Veel widgets? Je zou deze app kunnen resetten maar dan word je hele startscherm ook gereset.
Instellingen > Apps > Startscherm OneUI > opslag > Gegevens wissen.
Ziggo safe online? Is dit een antivirus app of iets dergelijks? Deze app mag je verwijderen. Antivirus is niet nodig op Android. Dit vreet batterij.
Deze dingen zouden al enorm helpen. Verder zou ik edge vensters en apparaten in de buurt ook uitzetten.
Bluetooth hoeft snachts ook niet aan te blijven lijkt mij, dat zal gedurende de hele nacht ook 1 a 2% verbruiken.