Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid met bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2023 06:22 PM)
1668 Weergaven
rachelG
First Poster
Opties
Als mensen mij bellen of als ik mensen bel hoor ik niks en horen hun mij ook niet. Het is niet bij elk gesprek, soms moet ik opnieuw bellen en dan doet hij het wel, soms blijft hij geen geluid geven. Telefoon gaat gewoon netjes over, maar zodra het gesprek start is er geen geluid van beide kanten. Het ligt aan mijn telefoon aangezien ze het alleen bij mij hebben. In heb een A33.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rachelG, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En bel je via de gewone Bel-app of gebruik je hier een andere app voor? Ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Dit klinkt niet best.. Ik zou om te beginnen een fabrieksherstel doen en dan gelijk testen of het wel werkt, zo niet dan een afspraak maken bij een servicepunt of opsturen voor reparatie.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rachelG, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En bel je via de gewone Bel-app of gebruik je hier een andere app voor? Ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes