Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij functioneert niet

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2023 11:04 PM)
1431 Weergaven
13CaRo
Apprentice
Opties
Recent heb ik prive een samsung A54 in bezit
Mijn foto's worden echter niet in de galerij app geplaatst dan wel ze bewaard. Versie 14.500.33 met de melding lastste update versie geinstalleerd

Mijn recent geleverde zakelijke samsung A53 heeft dit probleem niet en dasr kon ik vanmorgen een versie 14.5.01.2 installeren.

Wat gaat er mis in de A54?
Mvg

10 Antwoorden
digiboy
Navigator
Opties
Hoi ik denk dat ik je kan helpen ga naar je galaxy store en ga naar je apps en druk op updaten als het goed is zou het moeten werken
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar Instellingen > Apps > 3 puntjes bovenaan > machtegingbeheer > Foto's en video's > Galerij > Druk op toestaan. Werkt het nu wel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
13CaRo
Apprentice
Opties
Dank voor je reactie. De machtigingen voor foto en video staan al aan. De fotos staan wel in afbeeldingen Dcim/camera maar blijven dus niet zichtbaar in de galerij.
0 Likes
13CaRo
Apprentice
Opties
Zojuist instructie gevonden op onderstaande pagina. Straks eens uitproberen en kijken wat het resultaat is https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-selecteert-u-enkel-de-albums-die-u-wilt-bekijk...
Woelrat
First Poster
Opties
De galerij in mijn Samsung A54 is ineens leeg. Al mijn oude albums en foto's worden niet meer weergegeven. Ze staan nog wel in 'mijn bestanden' maar krijg ze met geen mogeelijkheid weergegeven in de galerij.
Als ik nieuwe foto maak staat die er wel in...
Wie weet een oplossing ?
0 Likes
Woelrat
First Poster
Opties
Werkt ook niet...foto's en albums blijven 'onzichtbaar' en worden niet weergegeven
0 Likes
Woelrat
First Poster
Opties
Helaas dat werkt ook niet..de foto's en albums worden simpelweg niet weergegeven
0 Likes
Woelrat
First Poster
Opties
Helaas...werkt ook niet
0 Likes
Woelrat
First Poster
Opties
Ik heb het opgelost via Samsung online chat helpdesk. Gebruik deze app...recover je bestanden en ze stran weer in je galerij : https://bit.ly/3QVh3BZ
0 Likes