Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Flitser van Galaxy A52 functioneert niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2022 06:13 AM)
762 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Nicos2002
Pioneer
Opties
Goedemorgen,

Gisteren kwam een gezinslid bij me en zei dat de flitser/zaklamp niet functioneerde. Zie video.
Nicos2002-video-1661314388228
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00

1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      (weergeven in Mijn video's)

De Galaxy A52 heb ik geüpdatet naar de nieuwste versie en opnieuw opgestart : builtn. A525FXXU4BVG2 van 2022-08-20 geïnstalleerd. Helaas na de update functioneerde de flitser/zaklamp niet.

Er is verder niks gebeurt met de A52 het is plots verschenen.

Wie kan mij eventuele adviezen geven, en valt dit nog binnen de garantie als er blijkt dat dit niet door de gebruiker is veroorzaakt?

(De galaxy A52 is nieuw op de Samsung site besteld en is iets langer dan een jaar in bezit)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,

Nicos

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
      Oplossing
      MartijnK
      MegaStar
      Opties

Hoi @Nicos2002, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ik heb hier nog geen andere berichten over voorbij zien komen. Of dit dan ook door een update veroorzaakt wordt is zo niet te achterhalen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wanneer de filter of zaklamp het dan ook niet doet, zal een reparatie de volgende stap worden. Met de link van @Patrick kan je je telefoon dan aanmelden voor een reparatie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
      Patrick
      Samsung Members Star ★★★
      Opties
      Goedemorgen,

Dit is echt vervelend en je kan er zelf ook niks aan doen. Maak een backup + fabrieksherstel en als dit het niet oplost opsturen voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ dat kan via deze link.

Alleen de monteur kan bepalen of het onder de garantie valt of niet.
      Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
      Oplossing
      MartijnK
      MegaStar
      Opties

Hoi @Nicos2002, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ik heb hier nog geen andere berichten over voorbij zien komen. Of dit dan ook door een update veroorzaakt wordt is zo niet te achterhalen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wanneer de filter of zaklamp het dan ook niet doet, zal een reparatie de volgende stap worden. Met de link van @Patrick kan je je telefoon dan aanmelden voor een reparatie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200