Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

De onderhouds opties werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2023 06:17 PM)
343 Weergaven
otto35
Pioneer
Opties
De onderhouds opties werkt niet meer sinds de laatste update van One Ui 5.1 heb gekregen. En ook WhatsApp werkt daardoor niet meer zoals het hoort op mijn A53 Android 13. De onderhouds opties staat aan maar verschijnt niet meer in beeld bij het opstarten?!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
otto35
Pioneer
Opties
Oke, als dat de enige optie is, dan ga ik er toch even over nadenken of ik dat echt wel wil, want dan ben ik wel even bezig. Want dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt van tal van problemen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
21 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Welke onderhouds optie bedoel je precies?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
otto35
Pioneer
Opties
Apparaatonderhoud
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @otto35, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Maak je ook gebruik van een launcher of thema op jouw telefoon? Kan je het apparaat onderhoud wel uitvoeren en openen via de Instellingen? Ga hiervoor naar Instellingen > Batterij en Apparaat-onderhoud en tik op Optimaliseren. 

En wat ervaar je met WhatsApp precies?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
otto35
Pioneer
Opties
De eerste is nee. De tweede is ja. Maar automatische scan werkt niet meer. En eerder kreeg ook melding binnen als er een update was, en na de vorige update van one ui kreeg ik nu ook net via zelf op de update zoeken wel de een update binnen van de nieuwe one ui binnen. En WhatsApp krijg niet de komplete backup terug als een contract uit de lijst verwijder zoals er steeds wordt gezegd, en blijkbaar is dat de standaard teks die ze sturen, of een botchat
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat een fabrieksreset hier je uitkomst in kan bieden. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
otto35
Pioneer
Opties
Oke, als dat de enige optie is, dan ga ik er toch even over nadenken of ik dat echt wel wil, want dan ben ik wel even bezig. Want dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt van tal van problemen
0 Likes
otto35
Pioneer
Opties
Fabriekreset heeft niet alles verholpen. Zoals WhatsApp meldingen van mijn contracten komen binnen als WhatsApp en niet als contract-naam en de backup heb ik nu op 1 maand gezet eens kijken of die dan werkt. En de apparaat onderhoud doet het soms wel en dan weer een paar dagen niet, maar ik ben al blij dat die het weer iets doet. En alle app's heb zoals je hebt gezegt opnieuw binnen gehaald via play store
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @otto35,

Gelukkig heeft het wel voor een groot deel geholpen. Mochten er nog vragen zijn of ontstaan, weet je ons te vinden!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
otto35
Pioneer
Opties
Apparaat onderhoud doet het al dagen niet meer. En de opstart toon doet het ook al niet meer
0 Likes