Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

cursorbesturing

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2023 09:42 AM)
1211 Weergaven
Ingrid__1
First Poster
Opties

Samsung Galaxy A53 5G; toestel aangekocht in oktober en werkt niet zoals het hoort. Het voornaamste probleem situeert zich vooral in whatsapp wanneer je een tekst wil maken. Te pas en onpas verschijnen er dan achterliggende karakters die je niet hebt ingeduwd; wanneer je dan een verbetering wil aanbrengen wordt dikwijls de hele tekst gecleared en kan je opnieuw beginnen. Regelmatig verschijnt dan de boodschap "cursorbesturing". Heb dit probleem al regelmatig aangekaart en uiteindelijk heb ik dan reeds een volledige reset (naar fabrieksinstellingen) gedaan, zonder resultaat echter. Heeft iemand tevens een dergelijk probleem en is hier een oplossing voor?

0 Likes
19 Antwoorden
Ingrid__1
First Poster
Opties

Instellingen > Apps > G-Board > Opslag > Gegevens wissen. : heb dit gedaan , maar dit is echter geen oplossing.

Had ik dit toestel aangekocht via internet, had ik dit al lang teruggestuurd; nu werd dit aangekocht via telenet-winkel en die zeggen dan om het rechtstreeks te regelen via samsung.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het lijkt te maken te hebben met de suggestie die getoond worden en de zoekgeschiedenis, heb je ook al naar de taal gekeken die is ingesteld in je browser?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ingrid__1
First Poster
Opties

alles staat in nederlands ingesteld

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Welke browser gebruik? Zelf gebruik ik Chrome en als je deze opent en op de 3 puntjes tikt rechtsboven zie je ook Instellingen staan.

Instellingen Chrome.jpg

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes
Ingrid__1
First Poster
Opties

browser is inderdaad juist ingesteld.Het probleem om op afstand contact te nemen is als het euvel zich op dat moment niet voordoet , dan weet men nog niets. Ik kan niet op voorhand weten wanneer het probleem zich stelt, want het is niet permanent aanwezig

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De zoekgeschiedenis wordt hier getoond en laat jouw laatste resultaten zien. Heb je pasgeleden misschien nog een app geïnstalleerd? Een andere optie is om het toetsenbord te resetten 😇

0 Likes
Ingrid__1
First Poster
Opties

toetsenbord is reeds gereset geweest.Indien ik op afstand contact neem en ik weet datum en uur te zeggen, wanneer het euvel zich voorgedaan heeft, kan men dan terugtracen wat het probleem was?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee, mijn collega's kunnen niet zien niet wanneer dit euvel dan heeft plaatsgevonden, wel kunnen we de instellingen van je telefoon nalopen.  

0 Likes
Ingrid__1
First Poster
Opties

ik heb een afspraak gemaakt via de ophaalservice; moet je dan de sim-card uit het toestel verwijderen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan het beste je toestel insturen zonder SIM-kaart 😉

0 Likes