Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met verbinden Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 02:22 PM)
546 Weergaven
hildgeve
Journeyman
Opties

Na de laatste software update begin november hapert de bluetooth verbindingen met al mijn toestellen. Het gaat enkele dagen goed en dan plots weer niet meer.  GSM is reeds 2 x terug gestuurd door Orange Shop Mol. De laatste keer heb ik hem terug gekregen met de melding dat er niks mis was. Verkoper raadde me aan om alles terug te zetten nr fabrieks instellingen ! Bij deze gedaan, maar natuurlijk heel veel informatie kwijt gespeeld en heel veel uren van geduld moeten hebben om telkens alles terug te herinstalleren ! Totaal niet tevreden over service/kwaliteit van dit toestel ! Slechts 6 maanden oud en reeds 2 x teruggestuurd op 3 weken tijd. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Er zijn veel topics momenteel met hetzelfde probleem. Je kunt het beste even een foutrapport sturen. Samsung Members app > Ondersteuning > foutrapporten. Dan kunnen de ontwikkelaars het oplossen. Hoe meer mensen een foutrapport sturen hoe beter.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
21 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Er zijn veel topics momenteel met hetzelfde probleem. Je kunt het beste even een foutrapport sturen. Samsung Members app > Ondersteuning > foutrapporten. Dan kunnen de ontwikkelaars het oplossen. Hoe meer mensen een foutrapport sturen hoe beter.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Sinds gisteren opnieuw Bluetooth connectie problemen. Verschrikkelijk ! Wat kan ik nig doen ? Heb al fouttapport aangemaakt en gsm reeds 2 x opgestuurd en terug nr fabriekdinstellingen gezet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat ervaar je precies? En zet je nadat je je telefoon hebt teruggezet naar de fabrieksinstellingen ook een bak-up terug? Wat is het typenummer van jouw telefoon?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
A33. Het gaat telkens enkele dagen goed en dan plots weer niet. Connectie met al mijn Bluetooth app valt uit. Bv met app van polar horloge. Als ik dan de app verwijder van mijn tel en opnieuw installeer en gsm en horloge opnieuw opstart lukt het soms terug maar moet dit soms half uur blijven proberen. Idem met connectie on auto en oortjes.
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Orange winkel in mol kan mij niet helpen. Gsm reeds 2 keer terug gestuurd. Is nog maar half jaar oud. Kan ik mijn toestel inruilen vr ander ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dat ook voor de apps en bluetooth apparaten? Om wat voor oortjes gaat het precies?

Groeten,

Martijn

0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Ja. Alles up to date. Oortjes die ik bij mijn toestel bij kreeg
0 Likes
hildgeve
Journeyman
Opties
Azuri mini oortjes
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het systeem van je auto ook up-2-date? Is de app van Polar bijgewerkt? En dient het horloge ook een update te krijgen? Wat is het typenummer van de oortjes?

Groeten,

Martijn

0 Likes