Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

camerafout A52s 5g

(Onderwerp aangemaakt op: 14-06-2022 09:56 AM)
803 Weergaven
Luainai
Journeyman
Opties

Hallo, 

Sinds een paar weken heb ik last dat de camera na 1 tot 3 foto's vastloopt. Een video maken is al helemaal niet mogelijk. De telefoon wordt dan zwart en start na enige tijd vanzelf weer op.

Ik heb natuurlijk van alles geprobeerd zoals te lezen is op de community en andere sites. Niets helpt. Ik heb alle apps die ik recent geïnstalleerd heb al verwijderd, ook geen oplossing. Dus tja wat nu?  Ik heb versie 12.0.06.25.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,

André Leder

0 Likes
16 Antwoorden
Luainai
Journeyman
Opties

Oja ik zag dat hij de foto's, aan het  "verfijnen" was. ik weet niet wat dan inhoudt.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen. Werkt het hierna beter? Anders zou ik voor een fabrieksherstel gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Luainai
Journeyman
Opties
Ook al gedaan. Geen oplossing. En fabrieksinstellingen? Bedoel je zoals uit de verpakking? Dan ben ik alles kwijt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan toch een backup maken.
0 Likes
Luainai
Journeyman
Opties
Ga ik dan maar doen dan. Wel geprobeerd met smartswitch op mijn Google laptop. Maar dat lukt niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Was het nog gelukt? Ik zou de backup gewoon handmatig doen zonder smartswitch.
Luainai
Journeyman
Opties
Backup is gemaakt. Straks maar ff opnieuw opstarten. Wordt vervolgd.
Luainai
Journeyman
Opties
Nou fabrieksinstellingen gedaan. Blijft vastlopen en dan vervolgens vanzelf opstarten. Wat nu?
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Luainai,

Zou je kunnen controleren of je dit ook in de veilige modus ervaart: https://bit.ly/2JQrwvP. Met behulp van de veilige modus kun je je toestel opstarten zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel zal dan uitsluitend standaard applicaties starten. Ik lees in je eerste post dat je het al hebt getest door de meest recente apps te verwijderen, maar het zou ook aan een geïnstalleerde app kunnen liggen die je al langer op je telefoon hebt staan.

Ik lees je reactie graag tegemoet.

Groetjes,

Esma

0 Likes