Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify hapert in auto

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2022 10:35 PM)
1661 Weergaven
Jootje05
Explorer
Opties

Beste allemaal, 

Sinds vorige week heb ik de A33 5g. Hiervoor had ik de A71. Ik heb in mijn auto en carkit met bleutooth verbinding. Via mijn A71 kon ik probleemloos Spotify streamen over mijn carkit naar mijn radio. Nu met de A33 heb ik alleen maar haperingen in de muziek.  Dit is zeer irritant. Ik heb al gezocht op internet en dingen geprobeerd zoals verbinding opnieuw maken  telefoon ongeveer op de carkit gehad  batterijspaarmodus uitgezet en toch blijft het een probleem. Heeft iemand voor mij de gouden tip?

Alvast bedankt

9 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jootje05, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Staat de app van Spotify hier ook niet stiekem tussen? En heb je de netwerkinstellingen ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jootje05
Explorer
Opties

Beste Martijn,

Helaas heeft dit niet het probleem opgelost. Ik hoor graag wat het nog met kan zijn.  Spotify staat ook niet tussen de sluimerende apps.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Jootje05, bedankt voor de poging 👍 Je kunt dit eventueel aankaarten via een foutenrapport in de Members app, dan kunnen de ontwikkelaars ermee aan de slag. Heb je de support van Spotify trouwens al geraadpleegd? Of ervaar je dit ook met andere apps?

Groeten,

Joey

0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties

Hoi Joey,

Nee spotify werkt gewoon zoals eerder beschreven als ik het via music share over mijn oude telefoon koppel aan de carkit. Daarnaast heb ik ook met applicaties zoals webex issues ik kan nl dan alleen goed het geluid horen als ik helemaal niets anders open op mij  telefoon denk aan bijvoorbeeld even een whatsapp berichtje sturen tijdens een meeting. De A71 was hierin stukken beter. Ik zou dit graag snel opgelost zien want ben ongeveer al bij de winkel om deze telefoon terug te brengen 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Mm.. 🤔 Functioneert jouw toestel verder wel naar behoren? Test het anders even in de veilige modus. Overigens kan ik niet garanderen dat het werkt, om wat voor carkit gaat het precies? 

Groeten,

Joey

0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties

Beste Joey, de veilige modus heb ik aangezet maar dan kan ik ongeveer alleen bellen. Alle andere apps zijn dan uitgegrijsd. Vanochtend d was ik aan het bellen  eerst normaal geluid en spontaan heb ik een onverstaanbaar gesprek. Dus zelfs bellen is een probleem. Mijn carkit lijkt mij niet het probleem aangezien de a71 geen issues heeft. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Oké helder, het is eerlijk gezegd lastig te zeggen waar dit aan zou kunnen liggen. Reset in elk geval de netwerkinstellingen even via 'Instellingen' > 'Algemeen beheer' > 'Resetten' > 

'Netwerkinstellingen resetten'. Gebruik je de huidige simkaart trouwens al lang? In dat geval is het een idee om even een nieuwe op te vragen via de provider. Succes! 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Jootje05
Explorer
Opties
Beste Joey de beste oplossing ever heb ik toegepast. De telefoon geretourneerd naar de winkel en mijn oude telefoon laten repareren. Ik vind dit echt heel slecht van Samsung. De ondersteuning is geen ondersteuning
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Jootje05! Of dat de beste oplossing ever is, lijkt me discutabel maar ik ben blij dat het is opgelost. Mochten we in de toekomst misschien ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden. 

Groeten, 

Joey

0 Likes